krisroen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Har ett ganske irriterende problem her... Rett etter jeg avslutter windows kommer det veldig ofte en blå skjerm der det står som følger: "Beginning dump of physical memory", "Memory dump complete"... det kommer noe anna også som jeg ikke husker... etter dette skjer det ikke noe...det bare står slik og jeg må skru av maskinen med knappen...den første måneden skrudde maskinen seg av helt automatisk, men nå skjer dette... noen som vet hvorfor? eller hva det kan være? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Prøv enten å installere windows på nytt eller formater. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 eg har same probleme med win2k, eg har prøvd å formater og det hjelpte ikkje, noen ganger så slår pc`en seg av.. eg skjønner ikkje kva som er galt Lenke til kommentar
frans Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hadde samme problem i win2k. Prøv å installer service pack 2, hvis du ikke har det. Du kan også prøve å øke det virtuelle minnnet. Min maskin har 384 MB RAM. Sidevesklingsfilen er på 1024-2048 MB. Samt register størrelsen er på 12 MB. Lotus Notes er definitivt en ressurssluker. Lenke til kommentar
hea Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hadde noenlunde samme problem, men fikk hjelp her på forumet. Det var en som la inn en link til et dokument hvor disse shutdown-probl. var grundig beskrevet. Tipper det var i beg. av januar hvs du vil lete. I mitt tilfelle var det gammel driver til billion ISDN som lagte trøbbel. Lenke til kommentar
hea Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Lenke til kommentar
krisroen Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Har det Billion ISDN kortet jeg også...laster ned nye drivere og ser hva som skjer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå