spots Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hei, jeg har nylig bestilt "5g" produktet fra direct connect. Har noen erfaringer med dette? Hvordan er ping times og den generelle opplevelsen av nettet? Setter stor pris på svar. Håper jeg ikke har gjort et bomkjøp Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg har ingen erfaringer. Men, det er nok breiband.no du mener: http://www.breiband.no/privat/dekning#dekning siden de byttet navn tidligere i år. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Jeg har ingen erfaring selv, men kan heller ikke huske å ha hørt/sett noe spesiell klaging på dette. Om det er et bomkjøp spørs vel på om hva som er alternativet. Hvis alternativet er ingenting eller dårlig nett fra ICE, så er sikkert dette et godt kjøp. Men hvis fiber kunne vært et alternativ, må det vel kalles et bomkjøp. Endret 24. juli 2014 av Mr D Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Men, så finnes det også satelitt dekning fra samme selskap som et alternativ å prøve dersom det "5G"-greiene suger. Det jeg stusser litt på, er hvorfor jeg ikke fant prisene. Må man trykke på bestill før man får vite hva det koster? Endret 24. juli 2014 av G Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 På 5G må du slå inn postnr på sjekk dekning for å få priser og hastigheter. Det er sikkert fordi tilbudet varierer med kapasiteten og utbyggingen lokalt. På satelittbredbånd finnes det egen prisliste. 1 Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Direct connect er noe av det største dritet som finnes. Var kunde i litt over ett år, men gikk tilbake til lavere hastighet hos telenor. Telenor er i det minste stabilt sammenlignet med Direct Connect.I løpet av perioden klaget jeg gjentatte ganger på at signalstyrken var elendig. De mente at det var jeg som hadde gjort noe galt med antennen el. Jeg vet ikke helt hvor mange ganger jeg klaget på at jeg ikke fikk kontakt med stasjonen, men det var helt klart ikke få. Signalet mistet jeg titt og ofte, og senderen som Direct Connect påsto at jeg skulle få gode signaler fra fikk jeg aldri kontakt med. Før jeg valgte å prøve det så jeg på kartet deres at det skulle være en sender ca 2 km fra meg med klar sikt, og i følge Direct connect var dette veldig gode forhold.Siste gangen når jeg klaget fikk jeg tilbake noen tegninger som viste retning, terrent høydeforskjeller mm. og når jeg nok en gang sa at jeg kunne se bort på masten og at antennen pekte i rett retning fikk jeg svar tilbake. Dessverre så er mast ..... ikke aktiv og det burde nok vært markert bedre i vårt system. Denne senderen var planlagt, men ble aldri noe av. Så i bunn og grunn hadde Direct Connect i ett år ikke brydd seg og påstått at det ikke var noe problem.Jeg vet ikke med dere, men det er jo tåpelig at de ikke er villige til å feilsøke når noen klager. Hadde de i det hele tatt sett på det så antar jeg jo det at de selv hadde oppdaget at masten de påstår jeg uten problem kunne koble meg til ikke eksisterer eller noen gang har eksistert. Tegninger over terreng, høydeforskjeller og avstand fikk jeg, men til en mast som aldri har eksistert. Det fungerer nok greit når du har signal, men kundeservice er jo en gjeng med hjernedøde idioter.Ping tiden var OK, ca. 14-20 ms til Oslo fra Bergen. Lenke til kommentar
Vidar.f Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Direct connect er noe av det største dritet som finnes. Var kunde i litt over ett år, men gikk tilbake til lavere hastighet hos telenor. Telenor er i det minste stabilt sammenlignet med Direct Connect. I løpet av perioden klaget jeg gjentatte ganger på at signalstyrken var elendig. De mente at det var jeg som hadde gjort noe galt med antennen el. Jeg vet ikke helt hvor mange ganger jeg klaget på at jeg ikke fikk kontakt med stasjonen, men det var helt klart ikke få. Signalet mistet jeg titt og ofte, og senderen som Direct Connect påsto at jeg skulle få gode signaler fra fikk jeg aldri kontakt med. Før jeg valgte å prøve det så jeg på kartet deres at det skulle være en sender ca 2 km fra meg med klar sikt, og i følge Direct connect var dette veldig gode forhold. Siste gangen når jeg klaget fikk jeg tilbake noen tegninger som viste retning, terrent høydeforskjeller mm. og når jeg nok en gang sa at jeg kunne se bort på masten og at antennen pekte i rett retning fikk jeg svar tilbake. Dessverre så er mast ..... ikke aktiv og det burde nok vært markert bedre i vårt system. Denne senderen var planlagt, men ble aldri noe av. Så i bunn og grunn hadde Direct Connect i ett år ikke brydd seg og påstått at det ikke var noe problem. Jeg vet ikke med dere, men det er jo tåpelig at de ikke er villige til å feilsøke når noen klager. Hadde de i det hele tatt sett på det så antar jeg jo det at de selv hadde oppdaget at masten de påstår jeg uten problem kunne koble meg til ikke eksisterer eller noen gang har eksistert. Tegninger over terreng, høydeforskjeller og avstand fikk jeg, men til en mast som aldri har eksistert. Det fungerer nok greit når du har signal, men kundeservice er jo en gjeng med hjernedøde idioter. Ping tiden var OK, ca. 14-20 ms til Oslo fra Bergen. Hei! Jeg har jobbet i Breiband.no i 6 år (jobber fortsatt der) og det høres ut som du har hatt en uheldig opplevelse utover det vanlige. Jeg gjennomførte en kundeundersøkelse i Breiband.no (den gang vi het Direct Connect) for halvannet år siden, og med hensyn til kundeservice fikk vi score 5 av 6 av flere tusen innsendte svar. Ping på 5G er i snitt noe bedre enn ADSL faktisk, det kan man selv se på nettfart.no, dette blir logget der. Ping på satellitt er på 6-800 ms og er alt for høyt for førstepersonsspill, men fungerer bra med VPN, IP telefoni og vanlig nettbruk. Blant annet fordi vi ikke alltid kan være 100% sikre på at enhver som bestiller 5G har fri sikt til senderstasjonen (som er en forutsetting) så har vi heller ingen bindingstid. Vi fakturerer heller ikke før man faktisk har koblet opp utstyret med et minimum av gode signaler. No cure no pay. På satellittbredbåndet har man også 14 dager prøvetid, og selv om man har koblet opp med gode signaler kan man likevel returnere innen den tiden hvis man ønsker. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Selv om dere skulle ha en god policy for at kunden kan trekke seg, så mister dere jo like fullt en kunde, og det kan godt hende dere ikke har kapasitet til å analysere hvorfor dere mister kundene. Og sånn sett finne ut av hvor dere skal prioritere å bruke penger på utbedrelser. Det fordrer vel litt mer forklaring fra kunden, en kun en taus kunde som forsvinner ut i intet for dere? Altså velger seg alternative leverandører. At dere evt. kan danne dere litt oversikt ved å se hvor mange kunder dere mister i hvert område, fritar ikke for et behov over faktisk brukeropplevelse. Noen kunder kan jo oppleve til dels middels bra dekning, andre null dekning. Denne informasjonen greier dere ikke å samle inn uten en dialog og å bli mer aktive i kundepleien. Andre kunder igjen er ekstremt kresne, mens bestefar er fornøyd bare han får opp en "nettavis" f.eks. Dette greier dere heller ikke å kategorisere uten å engasjere dere mer. Dere kan heller ikke forvente at kundene gidder å svare dere, selv etter flere henvendelser. En kunde som føler seg tatt vare på vil også være mer villig til å si hvorfor han er misfornøyd. Jeg har aldri prøvd bredband.no selv. Så jeg vet ikke noe om dere. Men, på generellt grunnlag, så ber jeg dere tenke litt mer på disse tingene. Kunden i denne diskusjonstråden har jo tydelig forlatt dere, og øser da av seg i en diskusjonstråd som dere normalt kanskje ikke leser. Kanskje dere nå ser tydelig at dere mister informasjon om denne personens brukeropplevelser normalt sett. Nå er han jo veldig tydelig da, og sier at han hadde absolutt null dekning, og er dere heldige, så kjenner dere kanskje nok detaljer igjen til at han lar seg gjenkjenne for dere. Men, selv det, og etter at han har postet her gir ikke nødvendigvis nok informasjon tilbake til dere, eller? Brannslukking er en ting. Kundeforståelse og egen nettforståelse er et helt annet område å arbeide med En mulighet dere nå har, er å sende bruker AlexCenezo en PM (personlig meldingsfunsjon på diskusjon.no), og spør om han kan tenkes å hjelpe dere med hvilken sender det faktisk var trøbbel med. Kanskje dere kan begynne å få mer informasjon og hjelp av slike kunder. EDIT: Jeg har selv eksempelvis hatt store brukerproblemer hos Nextgentel. De har forsøkt en hel haug med ganger å hjelpe med både konfigurasjon av utstyr, og selve windows-innstillingene. Samt byttet på både tlf-patchekabel, splittere og routere flere enn kun en gang. Jeg har hatt litt eget utstyrstrøbbel. Jeg har dobbel-NAT'et uten selv å ha forståelse over hvorfor dette er en dum idé selv om det til tider kan fungere veldig bra. Min generelle brukeropplevelse med NGT, er at routerne mine har sånn delvis knelet, selv på kablet PC-bruk. WiFi har alltid vært et rent helvete for meg. Nå sitter jeg her med Altibox, og dobbelt-NAT'er fremdeles, noe jeg har tenkt å slutte med snart. Jeg må bare lære meg hvordan få den helvetes bredbåndsrouteren Zyxel Pett-eller-annet ut av koblingsskjemaet mitt, og koble på bedriftsrelatert router som har litt muskler. Jeg er nesten nettverksnewbie, men likevel har jeg tenkt å få dette til når jeg finner krefter til å gå i dybden på VLAN og flere nettverksting. Jeg vil bare med dette si at NGT, om de hadde prioritert bedre, ville ha åpnet en åpen sak på kunder som meg, og så forsøkt litt bedre å komme til bunns i hvor problemet egentlig lå. Selv den dag i dag er jeg rimelig grønn på hvorfor og hvor flaskehalsen lå. Den kan ha ligget på så mang en plass. Relacom fikk 2 sjanser av meg til å feilsøke linjen til huset. OG DET KREVDE JEG IKKE FØR PÅ DEN FEMTE OG SISTE ADRESSEN JEG HAR VÆRT NGT-kunde på. Relacom var gode, for de var ærlige og sa at linjen var gammel, og at jeg enda hadde noe problemer som de ikke greide å fikse. Telenor er nok ikke særlig positive til å rive ut gammel kobber fra gaten og legge til rette for en feilfri brukeropplevelse. Så jeg gadd ikke mere karusell med NGT, selv om det ikke direkte var NGT sin skyld. Jeg har bodd og levd med NGT på 5 forskjellige adresser. Og kobberkablet bredbånd er python python hvor enn du snur deg, virker det som. NGT er ok til en viss grad de. Men, jeg orket ikke mere, etter en lang og tålmodig pinefull ferd. Jeg var nok kunde der i langt over 10 år. Så jeg er ikke den som hurtigst hopper av toget. Om det jeg nå har sagt er til nytte, så bruk det. Endret 28. juli 2014 av G Lenke til kommentar
Vidar.f Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Selv om dere skulle ha en god policy for at kunden kan trekke seg, så mister dere jo like fullt en kunde, og det kan godt hende dere ikke har kapasitet til å analysere hvorfor dere mister kundene. Og sånn sett finne ut av hvor dere skal prioritere å bruke penger på utbedrelser. Det fordrer vel litt mer forklaring fra kunden, en kun en taus kunde som forsvinner ut i intet for dere? Altså velger seg alternative leverandører. At dere evt. kan danne dere litt oversikt ved å se hvor mange kunder dere mister i hvert område, fritar ikke for et behov over faktisk brukeropplevelse. Noen kunder kan jo oppleve til dels middels bra dekning, andre null dekning. Denne informasjonen greier dere ikke å samle inn uten en dialog og å bli mer aktive i kundepleien. Andre kunder igjen er ekstremt kresne, mens bestefar er fornøyd bare han får opp en "nettavis" f.eks. Dette greier dere heller ikke å kategorisere uten å engasjere dere mer. Dere kan heller ikke forvente at kundene gidder å svare dere, selv etter flere henvendelser. En kunde som føler seg tatt vare på vil også være mer villig til å si hvorfor han er misfornøyd. Jeg har aldri prøvd bredband.no selv. Så jeg vet ikke noe om dere. Men, på generellt grunnlag, så ber jeg dere tenke litt mer på disse tingene. Kunden i denne diskusjonstråden har jo tydelig forlatt dere, og øser da av seg i en diskusjonstråd som dere normalt kanskje ikke leser. Kanskje dere nå ser tydelig at dere mister informasjon om denne personens brukeropplevelser normalt sett. Nå er han jo veldig tydelig da, og sier at han hadde absolutt null dekning, og er dere heldige, så kjenner dere kanskje nok detaljer igjen til at han lar seg gjenkjenne for dere. Men, selv det, og etter at han har postet her gir ikke nødvendigvis nok informasjon tilbake til dere, eller? Brannslukking er en ting. Kundeforståelse og egen nettforståelse er et helt annet område å arbeide med En mulighet dere nå har, er å sende bruker AlexCenezo en PM (personlig meldingsfunsjon på diskusjon.no), og spør om han kan tenkes å hjelpe dere med hvilken sender det faktisk var trøbbel med. Kanskje dere kan begynne å få mer informasjon og hjelp av slike kunder. EDIT: Jeg har selv eksempelvis hatt store brukerproblemer hos Nextgentel. De har forsøkt en hel haug med ganger å hjelpe med både konfigurasjon av utstyr, og selve windows-innstillingene. Samt byttet på både tlf-patchekabel, splittere og routere flere enn kun en gang. Jeg har hatt litt eget utstyrstrøbbel. Jeg har dobbel-NAT'et uten selv å ha forståelse over hvorfor dette er en dum idé selv om det til tider kan fungere veldig bra. Min generelle brukeropplevelse med NGT, er at routerne mine har sånn delvis knelet, selv på kablet PC-bruk. WiFi har alltid vært et rent helvete for meg. Nå sitter jeg her med Altibox, og dobbelt-NAT'er fremdeles, noe jeg har tenkt å slutte med snart. Jeg må bare lære meg hvordan få den helvetes bredbåndsrouteren Zyxel Pett-eller-annet ut av koblingsskjemaet mitt, og koble på bedriftsrelatert router som har litt muskler. Jeg er nesten nettverksnewbie, men likevel har jeg tenkt å få dette til når jeg finner krefter til å gå i dybden på VLAN og flere nettverksting. Jeg vil bare med dette si at NGT, om de hadde prioritert bedre, ville ha åpnet en åpen sak på kunder som meg, og så forsøkt litt bedre å komme til bunns i hvor problemet egentlig lå. Selv den dag i dag er jeg rimelig grønn på hvorfor og hvor flaskehalsen lå. Den kan ha ligget på så mang en plass. Relacom fikk 2 sjanser av meg til å feilsøke linjen til huset. OG DET KREVDE JEG IKKE FØR PÅ DEN FEMTE OG SISTE ADRESSEN JEG HAR VÆRT NGT-kunde på. Relacom var gode, for de var ærlige og sa at linjen var gammel, og at jeg enda hadde noe problemer som de ikke greide å fikse. Telenor er nok ikke særlig positive til å rive ut gammel kobber fra gaten og legge til rette for en feilfri brukeropplevelse. Så jeg gadd ikke mere karusell med NGT, selv om det ikke direkte var NGT sin skyld. Jeg har bodd og levd med NGT på 5 forskjellige adresser. Og kobberkablet bredbånd er python python hvor enn du snur deg, virker det som. NGT er ok til en viss grad de. Men, jeg orket ikke mere, etter en lang og tålmodig pinefull ferd. Jeg var nok kunde der i langt over 10 år. Så jeg er ikke den som hurtigst hopper av toget. Om det jeg nå har sagt er til nytte, så bruk det. Hei, takk for flere innspill her. Selv om jeg ikke uttrykte det, vil jeg tilføye det samme som du nevner også - det at vi har en god returordning er naturligvis ingen erstatter for god kundeservice. Vi er opptatt å vite hvor vi har forbedringspotensiale, og har flere måter å fange opp hvordan kundene opplever både tjenesten og servicenivået. Og i nevnt sak i tråden her er nok en opplevelse som er unntaket på god kundeservice. Jeg sender en PM for å høre hvilken sender dette gjelder slik at vi kan unngå dette for andre kunder, og takker for muligheten til å delta i diskusjonen her. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Vær obs på at vedkommende gjerne foretrekker å beholde sin bruker på diskusjon.no så anonym som mulig, når du først forventer at noen i det hele tatt skal svare deg via PM. Det holder gjerne med å spørre nøyaktig hvilken sender det var snakk om. Vi er alle litt forskjellige. For alt du vet så kan han ha øst av seg om religiøse, seksuelle eller andre forhold her på forumet. Og en bruker er sporbar gjennom søk-feltet. Så vær obs på at enkelte av oss forsøker å holde seg anonyme. Selv om andre er av selfie-materiale så er ikke alle det. Lenke til kommentar
spots Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Takk for svarene! Jeg fikk pakken i posten med utstyret for noen dager siden. I følge dekning kartet skulle jeg ha fri sikt til en sender 500 meter unna huset mitt. Navnet på senderen var en adresse. Da jeg søkte opp adressen i google maps fant jeg ut at adressen på et annet sted i forhold til dekning kartet. Jeg gikk selvfølgelig ut ifra at dekning kartet var riktig da jeg bestilte, men det stemmer neppe etter testingen min. Utrolig kjipt at sendere er feilplassert i appen deres når man baser kjøpet på denne informasjonen. 1 Lenke til kommentar
M-ic Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har ingen erfaring med produktet 5G fra breiband.no, men satellitt-bredbåndet er det bare å styre unna, og kundeservice er svært dårlig, som jeg ser flere over her har bemerket. Var kunde i 1 år(bindingstid), men avsluttet abonnementet så fort som mulig. Særdeles lang svartid via kundeservice(2-3 uker) og dårlig vedlikeholdte nettsider(døde kontaktadresser) var en generell gjenganger. Produktet er helt ok når det virker som det skal, men der ligger også problemet. I løpet av året jeg var kunde så vil jeg anta at bredbåndet var sterkt redusert eller helt ufunksjonelt mer enn 20 ganger. Noen ganger bare i minutter, men kunne vare så lenge som et døgn. I tillegg vet tydeligvis ikke den ene avdelingen hva den andre lover, når jeg ved retur av utstyret etter endt abonnement fikk tilsendt en liste over hvilke deler som skulle sendes tilbake. Jeg sendte tilbake det foreskrevne, hvorpå jeg etter noen uker(som vanlig!) fikk beskjed om å sende inn utstyret som manglet eller få regning på det... Begynner å få et inntrykk av at disse leverandørene har litt for gode vilkår med kundetilgang, Kundebehandlingen er fantastisk dårlig...... Lenke til kommentar
G Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 @M-ic: Og du krevde ikke noen som helst kompensasjon for de døgn du var uten bredbånd? Lenke til kommentar
M-ic Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 @M-ic: Og du krevde ikke noen som helst kompensasjon for de døgn du var uten bredbånd? Nei, jeg vurderte ikke det som et sannsynlig krav for privat bruker, hadde vært noe annet om jeg var avhengig av linja i næringsøyemed. Lenke til kommentar
klabbus Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har hatt 5g fra breiband.no i over 2 år. Eneste muligheten for "bredbånd" på min adresse. Hadde første tiden god hastighet, men siden januar i år har det vært dårlig. Betaler for 6000 Kb/s men oppnår aldri noe i nærheten, Normalt nå er at youtube i 240p hakker/stopper opp hele tiden. Virker som de har oversolgt kapasiteten sin skikkelig, men ikke oppgraderer utstyret for å takle brukerne. Har såklart klaget siden januar, men skjer lite. Veldig lang svartid på mail, hvis det i det hele tatt kommer svar. Hadde jeg hatt andre muligheter hadde jeg byttet leverandør. Jeg kan ha brukbar hastighet i noen minutter, for så få kun et par Kb/s Jeg mener breiband.no selger et produkt de ikke klarer levere. Lenke til kommentar
Erot1 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Vi har hatt breiband.no siden desember 2013 og det fungerte fint noen måneder. Nå har det vært i istand siden i sommer 2014, det tar Landåsg, lang tid på telefonsupport 30-60 minutter, de svarer ikke Mail og nå har de lovet oss nettet i desember 2014, så ble det januar 2015 og nå har vi mars som siste lovnad. De fakturerer oss fulle priser. Be om minst ett halvt år prøvetid før betaling av tjenesten, elendig kundeservice hos dette selskap!!! Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Et halvt år siden bruker Vidar.f svarte noe i denne tråden. Tolker ham som involvert i bredbåndstjenesten som diskuteres her i tråden. Lenke til kommentar
Skoger Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er så enig i de fleste som skriver her.. Har hatt DC / Breiband i ca 4 år tror jeg det er nå, fungerte tilfredsstillende frem til februar 14. da de hadde oppgradering av utstyret sitt. etter det har nettet vært møkk dårlig. Jeg har 8000/8000 linje betaler en halv formue for den linjen i forhold til andre løsninger. Sjekket linjen nå på speedtest.net Download Speed 1,79 Upload speed 0,25 ikke akurat det jeg betaler for. Signalene fra senderen er gode, selv om jeg er litt langt unna, før de byttet utstyr hadde jeg stort sett det jeg betaler for både ned og opp, men etterpå ræva dårlig. funger bra deler av dagen men når folk kommer fra jobb kommer sneilefarten. Jeg er sikker på at problemene deres ligger i at serverene deres er overbelastet. Har vært i kontakt med Breiband flere ganger en jeg kan huske, for å fortelle dem om hva jeg anser å være problemet, ber om å få tilbakemeldinger fra dem, men ingen ting skjer og hører aldri noe. Kundeoppfølging og service eier de ikke. Hadde jeg hatt mulighet til å få noen i nærheten av det jeg betaler for andre steder hadde jeg byttet på dagen. dessverre er ikke den muligheten her. Men som det er i et av verdens rikeste land, bor man litt uten for byene kan man bare glemme å få noe i nærheten av de samme tjenester som de som bor i byene får, vi betaler akkurat de samme avgifter, skatter osv, men tjenester det kan man se lenge etter. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Kan du ikke holde igjen deler av betalingen, inntil de innser at du skal ha prisreduksjon, samt evt. retter på problemet? Skriv også et tydelig brev som foranledning for at du holder igjen deler av betalingen. De tallene du skisserer: 8000/8000 vs. 1,790/0,250 Er det samme benevnelse på de? Da burde det står 8.000,00 (dine 0.001,79) / 8.000,00 (dine 0.000,25) - stemmer det? På nedlastning får du da 0,022 % av det du betaler for. På opplastning får du da 0,003 % av det du betaler for. Ganske hårreisende i såfall. Endret 18. februar 2015 av G Lenke til kommentar
Skoger Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kan du ikke holde igjen deler av betalingen, inntil de innser at du skal ha prisreduksjon, samt evt. retter på problemet? Skriv også et tydelig brev som foranledning for at du holder igjen deler av betalingen. De tallene du skisserer: 8000/8000 vs. 1,790/0,250 Er det samme benevnelse på de? Da burde det står 8.000,00 (dine 0.001,79) / 8.000,00 (dine 0.000,25) - stemmer det? På nedlastning får du da 0,022 % av det du betaler for. På opplastning får du da 0,003 % av det du betaler for. Ganske hårreisende i såfall. Man kan jo prøve på det, resultatet er da at de sender fakturaen til Inkasso. har riktig nok fått kreditert noen beløp gjennom tiden men på langt nær nok i forhold til det jeg har betalt inn. Det som irriterer meg mest er at man aldri får noen form for tilbakemelding selv om man ber om det. Her før jul hadde jeg klaget på nettet og blitt enig med dem om å få kreditert en faktura, jeg ba da om at de skulle kreditere siste faktura, og hvis han ikke greide det gi beskjed om det, og hvis jeg ikke hørte noe var alt i orden. Jeg hørte ingenting, dro på ferie, da jeg kom hjem hadde jeg fått inkasso.. blir rimelig frustrert av sånt. ikke helt, 1790 ned 250 opp liten komma feil, men fortsatt langt unna det jeg betaler for. saken er at det er så varierende. nå hadde jeg 5900 ned og 3650 opp, men fortsatt et stykke unna. Har egentlig ikke hatt et stabilt nett siden februar i fjor. på det gamle utstyret dems, etter at de oppgraderte ble det søppel. skulle tro det skulle blitt omvendt. :-((( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå