FredrikWeiseth Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg bestilte en pakke fra http://www.damping.no/ i går. I dag fikk jeg en epost på bestillings bekreftelsen, der merket jeg at jeg hadde glemt av å skrive inn husnommer, gate adresse, navn post sted og nummer er korekt. Er dette en velding viktig detalj som jeg børe prøve å fikse umidelbart eller kommer pakken til å komme fram uansett? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Bestilte du pakke på døren, eller kommer den på nærmeste postkontor/post i butikk? Trolig det siste - og posten klarer nok å finne frem til deg med henteseddel - eller naboen kommer innom med den. Du har vel sporingsnummer så da vet du når den kommer frem - og hvor. Lenke til kommentar
FredrikWeiseth Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Bestilte du pakke på døren, eller kommer den på nærmeste postkontor/post i butikk? Trolig det siste - og posten klarer nok å finne frem til deg med henteseddel - eller naboen kommer innom med den. Du har vel sporingsnummer så da vet du når den kommer frem - og hvor. Ganske sikker på et det sto at den kommer på postkontor eller i butikk. Takk ble litt nervøs når jeg merket at jeg hadde glemt å skrive in nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå