E...... Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Hei, Er kalt inn til førstegangstjeneste i 2015. Har skoleplass i August, på Teknisk Fagskole i Telemark. Med deltidsstudie. Har søkt om utsettelse pga begynner på deltidsstudie i August. Men fikk avslag pga de er et deltidsstudie. Har pollen allergi, og litt problemer med kne men ikke noe alvorligt. Er de noen som har noen tips hvordan jeg kan få utsettelse eller fritak fra første gangs tjenesten? På Forhånd Takk Endret 24. juli 2014 av E...... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Få en legeerklæring på pollenallergien din, send den inn med søknad om fritak. Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert, men tror ikke pollenallergi er god nok grunn for fritak. Muligens det holder dersom du får legeerklæring på det, men jeg var selv inne til førstegangstjeneste selv om jeg sa i fra til lege under sesjon om at jeg har både pollen- og hundeallergi.. Men det er jo vært et forsøk i og med at du vil prøve å slippe unna.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Nå er det jo slik at de har flere enn de trenger, var nok å si en ikke var motivert for de fleste når jeg var inne i 2011. edit: men det skal nok godt gjøres å unngå å måtte være inne i en uke. Endret 2. august 2014 av Sampson Lenke til kommentar
sungun Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg hevdet at jeg hadde fått allergisk reaksjon på vepsestikk og ble fritatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå