lion22 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Han pisser på seg selv og skylder på deg? Ikke be om unnskyldning. Han vêt at alle Damer hadde ikke orket en natt med en mann som pisser på seg selv, bare Ignorer han vent til han ber om unnskyldning. Hvis han vil skilles bare si Okej. Vedder på at han bløffer, Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Han pisser på seg selv og skylder på deg? Ikke be om unnskyldning. Han vêt at alle Damer hadde ikke orket en natt med en mann som pisser på seg selv, bare Ignorer han vent til han ber om unnskyldning. Hvis han vil skilles bare si Okej. Vedder på at han bløffer, lest tråden...eller bare ville leke troll først som sist? Er ikke sengevetingen hun får skylda for, men tillitsbruddet som gav meg en usedvanlig dejavu til noe min samboer og jeg diskuterte rundt at senstive ting forblir mellom OSS TO _ingen annen_.... 2 Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Han pisser på seg selv og skylder på deg? Ikke be om unnskyldning. Han vêt at alle Damer hadde ikke orket en natt med en mann som pisser på seg selv, bare Ignorer han vent til han ber om unnskyldning. Hvis han vil skilles bare si Okej. Vedder på at han bløffer, lest tråden...eller bare ville leke troll først som sist? Er ikke sengevetingen hun får skylda for, men tillitsbruddet som gav meg en usedvanlig dejavu til noe min samboer og jeg diskuterte rundt at senstive ting forblir mellom OSS TO _ingen annen_.... hahah tillit ja, han er bare skammet over seg selv, dama prøver å hjelpe han, kjipt å fortelle til venninna, men hvis du ikke gjør noe med det kommer noen til å finne det ut etterhvert. Syns han er bare barnslig. Å vurdere å skille seg for en slik ting er bare latterlig. Hun burde slå opp med han/ Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg kan kun snakke for meg selv selvfølgelig... Hadde jeg opplevd et sånt tillitsbrudd hadde jeg helt klart vurdert å avslutte forholdet. Denne karen kan kanskje finne det i seg å fortsette forholdet, men det er bortimot helt sikkert at han aldri kommer til å glemme noe sånt.TS, du kan si unnskyld til du blir blå, det gjør neppe noen forskjell. Det er ganske opplagt at når en mann viser en atferd du som hans partner ikke har sett før, så er han mer såret enn du noen gang har sett ham. Jeg skal ikke messe videre om dette tillitsbruddet, det har mange nok før meg gjort, men om jeg skal forsøke å gi deg et godt råd så må det være å ikke mase. Du må gjerne fortelle ham med bedre ord enn "unnskyld" at du forstår at du har trampet på følelsene hans og at du forstår at det var forferdelig feil av deg. Du må for alt i verden ALDRI på noe slags vis forsøke å bagatellisere dette, det er jevngodt med å avslutte forholdet selv. Gi mannen din tid, tid for seg selv og vær der for ham om han vil snakke, men ikke mas, det tror jeg er de beste rådene jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Etter det jeg har lest så ser det ut som om du ikke tar skylden for det som har skjedd, eller at du ikke har lyst til å ta skylden. en ting jeg hater er folk som sårer andre og tror det går fint etter "unnskyld!" og 5 sekunder med dådyr blikk. du må virkelig føle at du er lei deg før dette kan bli bra igjen.Show remorse, No divorce. 3 Lenke til kommentar
Kallo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har fått så mye kritikk og drittsleging i hele mitt liv, at jeg føler at mannen min ikke trengte å være så hard mot meg. Jeg er veldig sårbar og hårsår for kritikk. Jeg føler at jeg får skylda for alt, og dette var like mye min vennine sin feil som min feil. Vi har like mye skyld i det begge to. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har fått så mye kritikk og drittsleging i hele mitt liv, at jeg føler at mannen min ikke trengte å være så hard mot meg. Jeg er veldig sårbar og hårsår for kritikk. Jeg føler at jeg får skylda for alt, og dette var like mye min vennine sin feil som min feil. Vi har like mye skyld i det begge to. Bare trolling på deg skjønner jeg, for du snører bare oppunder og svarer ikke på spørsmål. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du har nok gjort en uhelbredelig skade her gitt. Skjønner godt at han er rasende. Sengeveting er ikke akkurat det du vil at folk skal vite at du gjør som voksen mann. Du har ødelagt tilitten mellom deg og din mann. Men dersom opptrer riktig ovenfor mannen din fremover så kan det hende at du ungår skilsmisse. Beklag deg og ikke trekk veninnen din inn i det. DU gjorde sviktet ovenfor han, ikke henne. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har fått så mye kritikk og drittsleging i hele mitt liv, at jeg føler at mannen min ikke trengte å være så hard mot meg. Jeg er veldig sårbar og hårsår for kritikk. Jeg føler at jeg får skylda for alt, og dette var like mye min vennine sin feil som min feil. Vi har like mye skyld i det begge to.Virker ikke som du har skjønt noe av dette her. Vennina di har sviktet deg, men det står ikke i veien for at du ene og alene 100% har sviktet mannen din. Hva du har blitt kritisert for tidligere vet jeg ikke, men det har forsåvidt ikke noe å si. 4 Lenke til kommentar
Kallo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nei nå får det være nok med å bruke meg som hakkekylling her, jeg sa hverken noe stygt eller baksnakket han noe grovt, det var bare om problemet hans jeg fortalte. Forstår dere ikke at jeg mente dette i beste mening?. Jeg ble mobbet mye på skolen, hadde forledre som var harde mot meg osv. Så at jeg skal få drittslening for så lite som dette, forstår jeg ikke. jeg har vært igjenom nok problem fra før av. Mannen min er kald og forstår meg ikke nå heller, han bare gir meg kalde og kjølige blikk hele tiden. Han reagerer barnsligt. Jeg fortjene ikke denne kritikken. Jeg er et menneske jeg og. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 25. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2014 Da bør du akseptere skillsmisse. 10 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du har gjort den verste forbrytelsen når det kommer til tillit i et forhold! Har du hørt om taushetsplikt eller? En slik flau og ydmykende hemmelighet som han har skal ikke fortelles videre på fyllekuler. Her har du tråkket langt oppi salaten. Men lykke til, klarer du å redde forholdet og få det tilbake på normalt stadie så har du gjennomført en stor prestasjon. 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nei nå får det være nok med å bruke meg som hakkekylling her, jeg sa hverken noe stygt eller baksnakket han noe grovt, det var bare om problemet hans jeg fortalte. Forstår dere ikke at jeg mente dette i beste mening?. Jeg ble mobbet mye på skolen, hadde forledre som var harde mot meg osv. Så at jeg skal få drittslening for så lite som dette, forstår jeg ikke. jeg har vært igjenom nok problem fra før av. Mannen min er kald og forstår meg ikke nå heller, han bare gir meg kalde og kjølige blikk hele tiden. Han reagerer barnsligt. Jeg fortjene ikke denne kritikken. Jeg er et menneske jeg og. En ting jeg kan si nå med en gang er at du ikke kan skylde på hvordan du har blitt behandlet i fortiden. selv om du har blitt mobbet og hatt harde foreldre, som er ganske leit, så kan du ikke skylde på det. Du sviktet din mann. du skulle ikke ha sagt det og det har blitt kommentert ganske mye i denne tråden. det du må gjøre nå er ikke å fokusere så mye på hvem som har skylda, men hvordan du kan gjøre det godt igjen. fortell mannen din at du ikke hadde noen onde intensjoner ved å fortelle det til venninnen din. si at du gjorde det du trodde var best men at du innså hvor dum du var. si at det siste du vil er skilsmisse. legg deg paddeflat og si "hvordan kan jeg gjøre det godt igjen?" 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er veldig riktig. Alle har opplevd tunge ting og hatt det vanskelig på et tidspunkt i livet. At noen har oppført seg bedritent mot deg tidligere, gir deg ikke et frikort til å oppføre deg bedritent mot mannen din eller noen andre. Venninna di har heller ingen skyld ved mindre hun har lovt mannen din noe. De løse leppene dine ville vært et like stort problem enten venninna di hadde sagt noe eller ei. 5 Lenke til kommentar
Kallo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er veldig riktig. Alle har opplevd tunge ting og hatt det vanskelig på et tidspunkt i livet. At noen har oppført seg bedritent mot deg tidligere, gir deg ikke et frikort til å oppføre deg bedritent mot mannen din eller noen andre. Venninna di har heller ingen skyld ved mindre hun har lovt mannen din noe. De løse leppene dine ville vært et like stort problem enten venninna di hadde sagt noe eller ei. Nå tar du feil her, det var min vennine sin feil og. Jeg synest at mannen min oppfører seg ganske barnsligt sånn som han går rundt og er rasende nå. Han minner om en guttunge egentlig. Han er mann og da burde han takle dette synest jeg. Jeg har og sagt tydelig i fra til venninen min at hun bør tenke seg om før hun sprer rykter videre om dette. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... Hvorfor oppretter du tråden når du tydeligvis ikke tar til deg noe? 4 Lenke til kommentar
Kallo Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne... Hvorfor oppretter du tråden når du tydeligvis ikke tar til deg noe? Det var for å få medfølelse og forståelse fra dere, noe jeg ikke får. Jeg ble ofte trakkasert av klassevenninene på skolen, og læreren var ikke særlig grei mot meg. I ungdommstiden har jeg hatt det ganske tøft. Så at jeg får kjeft får en så liten ting som dette, er for meg ganske sårbart og trist. Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 25. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2014 Det jeg tengte meg, velkommen til forumet, men ønsker du medfølelse fremfor fornuftige tilbakemeldinger sjekk ut http://forum.kvinneguiden.no 10 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det var for å få medfølelse og forståelse fra dere, noe jeg ikke får. Jeg ble ofte trakkasert av klassevenninene på skolen, og læreren var ikke særlig grei mot meg. I ungdommstiden har jeg hatt det ganske tøft. Så at jeg får kjeft får en så liten ting som dette, er for meg ganske sårbart og trist. Liten ting? Kødder du med oss? Dette er mye mer enn en liten ting. 9 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kødder du med oss? Spot on 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg