Arodem Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ser du hva den ene, men betydelige, forskjellen er?Valve har endret på Steam-kontrolleren igjen Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Så nå kommer den venstre styreflaten aldri til å bli brukt. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Virker nyttigere med en d-pad om man antar et touch-controllen faktisk blir brukt, antar man den ikke blir brukt, så er jo produktet ubrukelig uansett. AtW 3 Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Denne endringen gjorde den til den beste kontrolleren noensinne. Uten at jeg har prøvd den enda da. Men jeg ser det for meg. Analogen for bevegelse og høyre touchpad for kamerastyring,sikting. Perfekt. Og i spill som bruker pekerenhet så blir høyre touchpad musepekeren og venstre touchpad kamera styring. For eksempel civilization. Nå må de bare få den ut! 2 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Denne endringen gjorde den til den beste kontrolleren noensinne. Uten at jeg har prøvd den enda da. Men jeg ser det for meg. Analogen for bevegelse og høyre touchpad for kamerastyring,sikting. Perfekt. Og i spill som bruker pekerenhet så blir høyre touchpad musepekeren og venstre touchpad kamera styring. For eksempel civilization. Nå må de bare få den ut! Helt 100% enig med deg! 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Alt må prøves først. Hvor kan man få prøvekjørt dette uten å legge pengene på bordet først? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Skuffa! Legger SM-planane på hylla enn så lenge. Blir heller brukt penger på ein ny konsoll og kanskje ein mini-pc til stua. Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Alt må prøves først. Hvor kan man få prøvekjørt dette uten å legge pengene på bordet først? I himmelen. 2 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Nå fikk jeg enda mer lyst på Steam kontrolleren. Sikkle. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Når kommer de jævla maskinene da? Kunne tenkt meg ei maskin som kunne kjøre windows spill via steam, og som var litt billigere enn en gaming pc. Altså en steam konsoll. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Når kommer de jævla maskinene da? Kunne tenkt meg ei maskin som kunne kjøre windows spill via steam, og som var litt billigere enn en gaming pc. Altså en steam konsoll. HW-kravene ligger ute, og mener å huske at Steam-OS også er tilgjengelig i ikke-ferdig utførelse. Så er bare å bygge maskinen og teste ut, og så oppdatere når offisiell versjon er ferdig. ;-) 1 Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Så de gjorde den ene tingen som jeg sa at de burde gjøre. Kontrolleren ser mer og mer interessant ut. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Et steg i riktig retning, synes jeg. Så aldri helt poenget med pekeplata på venstre side. Det er da ikke som om man bruker to møsser på PC heller. Ved siden av sofavennlighet er jo venstre analogstikke og styrekryss de største fordelene en håndkontroller har over mus og tastatur. HW-kravene ligger ute, og mener å huske at Steam-OS også er tilgjengelig i ikke-ferdig utførelse. Så er bare å bygge maskinen og teste ut, og så oppdatere når offisiell versjon er ferdig. ;-) Trenger jo strengt tatt ikke det heller, kan jo bare installere Ubuntu og la den støvle rett inn i Steam og Big Picture Mode. Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Konytolleren høres mer fancy ut enn kontrolleren, jeg er enig i det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Når kommer de jævla maskinene da? Kunne tenkt meg ei maskin som kunne kjøre windows spill via steam, og som var litt billigere enn en gaming pc. Altså en steam konsoll. HW-kravene ligger ute, og mener å huske at Steam-OS også er tilgjengelig i ikke-ferdig utførelse. Så er bare å bygge maskinen og teste ut, og så oppdatere når offisiell versjon er ferdig. ;-) Har tenkt tanken du Lenke til kommentar
JohnWayne Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Når kommer de jævla maskinene da? Kunne tenkt meg ei maskin som kunne kjøre windows spill via steam, og som var litt billigere enn en gaming pc. Altså en steam konsoll. SteamOS (OS'et til SteamBOX'ene) er basert på Linux og vil derfor ikke kunne kjøre rene Windows spill. Spillene må først være portet over til Linux. Vet ikke om de vil koste så mye mindre enn en Windows gaming pc ut fra ytelse, men man slipper jo å betale for en Windows lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå