Gå til innhold

PST varsler Terrortrussel - Jihadister fra Syria står bak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For gale å håpe på noe slikt da. Men må innrømme å ikke unngått at tanken har streifet. På en måte sånn at det viste at de gjorde noe her også, slik at venstresiden ikke lenger kan gå rundt være så skinnhellige, og støtt prøve slå mynt på at det bare er ABB og høyreekstreme som er fæle her i landet. Fått litt dokumentert mer balanse på det.

Akkurat som ikke du er skinnhellig? Var det ikke du som synes melodi grand prix var slikt umoralsk søppel fordi det var deltakere med tattoveringer der?

Og nå står det selv og ber om terror på norsk jord?

Kan vi ikke være glad for at folk har fått øynene opp for hvor jævlig kristendommen er og på tide å hive disse landssvikerne ut av landet. Trenger vi virkelig enda en bombe for at folk skal forstå det samme om islam?

Det med Grand prix tar du litt lettvint utav en sammenheng. Hvis du absolutt skal komme trekkende med noe slikt, som hører hjemme i en helt annen debatt, får du vise bedre til hva det dreide seg om. Selv kan jeg bare vagt erindre å ha nevnt noe i den retning.

Vi skal vel ikke hive ut hverken Kristne eller muslimer som ikke har gjort noe galt, ut herfra. Det har aldri jeg sagt, så det der får stå for din regning.

Poenget er at folk som Raymond Johansen og andre på venstresiden, støtt kommer med spark mot høyresiden ang "holdninger" osv, med adresse til 22/7.

Ønsker som jeg sa ikke noen hendelse som skader annet enn litt ubetydelig matrielt, men som kan vise at de som dem pleier a mer sympati for, ved å vise til at kun en høyreekstem som har drevet noe terror her i landet. Det er synd å si det, men det hadde bare vært tilpass for dem.

Lenke til kommentar

For gale å håpe på noe slikt da. Men må innrømme å ikke unngått at tanken har streifet. På en måte sånn at det viste at de gjorde noe her også, slik at venstresiden ikke lenger kan gå rundt være så skinnhellige, og støtt prøve slå mynt på at det bare er ABB og høyreekstreme som er fæle her i landet. Fått litt dokumentert mer balanse på det.

Unnskyld, men dette blir bare for latterlig. Gi meg en kilde på at "venstresiden" har sagt at "ABB og høyreekstreme er" de eneste som er fæle i dette landet. Hvem er det som i denne tråden forsøker iherdig å slå politisk mynt om terrortrusselen?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Unnskyld, men dette blir bare for latterlig. Gi meg en kilde på at "venstresiden" har sagt at "ABB og høyreekstreme er" de eneste som er fæle i dette landet. Hvem er det som i denne tråden forsøker iherdig å slå politisk mynt om terrortrusselen?

Mente ikke folk her, men politikere (som R Johansen) og andre i tv debatter, aviskronikker og slikt.

Lenke til kommentar

Mente ikke folk her, men politikere (som R Johansen) og andre i tv debatter, aviskronikker og slikt.

Du har likevel havnet langt på bærtur. Gi meg kilde på at de har sagt at "ABB og høyreekstreme" er de eneste fæle i landet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har likevel havnet langt på bærtur. Gi meg kilde på at de har sagt at "ABB og høyreekstreme" er de eneste fæle i landet.

Det blir vanskelig, for de sier det selvsagt ikke rett ut. Men kommer med hint og hentydninger. Som feks R Johansen og hans prat om en "flokk" (som han tydeligvis hadde mye mer mening om enn andre "flokker")

Lenke til kommentar

Det blir vanskelig, for de sier det selvsagt ikke rett ut. Men kommer med hint og hentydninger. Som feks R Johansen og hans prat om en "flokk" (som han tydeligvis hadde mye mer mening om enn andre "flokker")

Åja ja, nei. De har visst ikke sagt det likevel. Måtte lese mellom linjene. Ja, mhm.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt at du har fått det inntrykket fordi du ønsket det inntrykket. Eller så har du rett og slett ikke fått med deg all informasjonen og diskusjonen om hvor ekstremistene finnes i Norge. Både på venstre- og høyresiden. Jeg har aldri sett noen på "venstresiden" benekte at det også finnes ekstremister der.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, for all del. Har heller aldri hevdet at de har benektet det. Dette dreier seg bare om i hvilken retning sympatien deres heller. Og at de i det henseendet har tendensen å dekke seg bak/utnytte ABB til sin fordel (overfor motdebattanter/meningsmotstandere) .

Lenke til kommentar

Hvem er det som i denne tråden forsøker iherdig å slå politisk mynt om terrortrusselen?

Overvåkningspolitiet?

Visste ikke at de deltok aktivt i tråden. ;)

Uansett, det gjenstår å se, med tanke på hva resultatet av denne trusselen blir. Jeg frykter naturligvis mer overvåkning. Likevel så kan det komme en konklusjon som dette: "Våre rutiner fungerer bra slik det er i dag. Vi trenger ingen endring". Hvorvidt dagens overvåkningsnivå er bra eller ikke, trenger jeg egentlig ikke å utbrodere om.

Lenke til kommentar

Hvem er det som i denne tråden forsøker iherdig å slå politisk mynt om terrortrusselen?

Overvåkningspolitiet?

Visste ikke at de deltok aktivt i tråden. ;)
De har den nok under oppsyn ;)

Uansett, det gjenstår å se, med tanke på hva resultatet av denne trusselen blir. Jeg frykter naturligvis mer overvåkning. Likevel så kan det komme en konklusjon som dette: "Våre rutiner fungerer bra slik det er i dag. Vi trenger ingen endring". Hvorvidt dagens overvåkningsnivå er bra eller ikke, trenger jeg egentlig ikke å utbrodere om.

Vel, de er en organisasjon som premieres med mer penger og makt hver gang de fullstendig mislykkes i sitt arbeid.

Er det å forvente at de noensinne vil lykkes?

Lenke til kommentar

Vi får håpe at når først pesten er kommet, så kan den ihvertfall gjøre litt nytte for seg. Er du ikke enig? Det gjenstår å se hvordan dette kommer til å ende. Terror er et onde som er veldig vanskelig å hindre. Alt er ikke umulig å stoppe.

Lenke til kommentar

Godt å se media kjører på. Så får folk øynene opp for dette Islam faenskapet..

Men det må vel smelle av en bombe før folk forstår hva det er vi masseimporterer inn i landet vårt.

Flere å flere jeg snakker med begynner å våkne opp, og bra er det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men det må vel smelle av en bombe før folk forstår hva det er vi masseimporterer inn i landet vårt.

PST vet ikke engang om «trusselen er reell», kanskje litt tidlig å feire hatets seier?

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For over 3 år siden skrev jeg også skrevet slik vås. For et destruktivt menneskesyn.

Endret av Irrasjonell
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Spørsmål.. hvordan i helvete skal disse terroristene fra Syria komme seg til norge? De må først gjennom en haug med EU-land som sikkert har kontrollsjekker ved hver grenseovergang. Fly er bare å glemme. De er nødt å gå gjennom sverige, finland eller danmark før de kommer hit. De kan jo selvfølgelig ta båt hele veien, men det er vel heller tvilsomt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...