Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nei, selvsagt forstår jeg ikke. Det er det eneste alternativet, ikke sant? Jesus. 4 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Pat er så spot on som det går ann å få blitt. Modig gjort å si meninga si slik han gjør med tanke på hvor hårsåre muslimene er ang steinalder religionen sin. Det han sier er akkurat slik det er i Europa/Sverige og hvordan Islam virkelig er. Synes videoen hans om Sverige er så bra att jeg måtte se den flere ganger. Endret 25. juli 2014 av FiveInline 5 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Pat er alltid spot on. Han mottar hundrevis av drapstrusler i uken pga videoene sine. Likevel fortsetter han. De som tror at dette er rasisme og mobbing, tar feil. De har ikke hørt hva Pat sier. Pat angriper ikke de svake, men går etter alle jævlene, for å si det sånn. Youtube har slettet videoer han har lagt ut, for senere å måtte legge dem inn igjen. Han har støttespillere "in high places", for å si det sånn. 5 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg reiser til Danmark dagen før de tror det skjer Skal til Berlin på Mandag. Er vel ytterst tvilsomt at det blir noe av. Pengene går tapt, men det er en liten pris å betale hvis det faktisk smeller. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Et svært helikopter fløy rundt blokka vår i 10 min og landa ved siden av. Fløy veldig lavt. Nå fløy det vekk igjen. Hadde blålys, men så ikke fargen. Kommer tilbake igjen nå hører jeg. Hadde helikopteret blålys? Første gang jeg har hørt om det. Jeg skal reise til Danmark på søndag, så jeg går nok glipp av det store showet som svært sannsynlig ikke kommer til mandag. Jeg så forresten en helt hvit politibil med blålys, uten noen logo eller merking i kveld. Hastebestilling fra politiet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Et svært helikopter fløy rundt blokka vår i 10 min og landa ved siden av. Fløy veldig lavt. Nå fløy det vekk igjen. Hadde blålys, men så ikke fargen. Kommer tilbake igjen nå hører jeg. Hadde helikopteret blålys? Første gang jeg har hørt om det. Jeg skal reise til Danmark på søndag, så jeg går nok glipp av det store showet som svært sannsynlig ikke kommer til mandag. Jeg så forresten en helt hvit politibil med blålys, uten noen logo eller merking i kveld. Hastebestilling fra politiet? Aner ikke hva det var for noe. Den snudde mot verandaen min og litt rundt så jeg så vidt kunne se lyset, og blålyset dekket hele bakgården ved verandaen min. Vet ikke helt hva det var, kunne ikke se noen biler i nærheten. Den landa også like ved blokka, men bak et par trær så fikk ikke se det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Pat er så spot on som det går ann å få blitt. Modig gjort å si meninga si slik han gjør med tanke på hvor hårsåre muslimene er ang steinalder religionen sin. Det han sier er akkurat slik det er i Europa/Sverige og hvordan Islam virkelig er. Synes videoen hans om Sverige er så bra att jeg måtte se den flere ganger. Fyren dyttes fram til stadighet fordi han er i stand til å framføre sine tåpelige meninger noenlunde velformulert og iført grå hår. Eneste fansen hans er vel sinte, hvite tenåringer i alle aldre. Er det virkelig folk her som støtter Sverigedemokratene, eller er dere så fan av ham at dere svelger alt han sier rått? Endret 26. juli 2014 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Han Pat i de videoane sier mye rett og sant. Sånn er det jo. Klok mann. 2 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 De som ikke liker muslimer er som oftest samfunnstaperne med dårlig utdanning samt lite å leve for. Ellers så er det de kristne fanatikerne som er blottet for all kunnskap om vitenskapen som ødelegger deres tro. Nå syns jeg det tar en motsatt dreining her, som ikke kan være bedre enn å greie noen som helst andre "over en kam" Vel, mener du da at alle de som ikke liker Kristne også er "samfunnstapere med dårlig utdanning samt lite å leve for" ? Eller "Islamske fanatikerne som er blottet for all kunnskap om vitenskapen som ødelegger deres tro"? Unnskyld, men det irriterer meg litt at du stikker av og ikke vil følge opp på denne påstanden din (så at du var innom og i gang med å skrive, men trakk deg). Kan jeg få lov å svare for deg;? Det er egentlig fordi du personlig syns muslimer er kulere og mer spennende enn Kristne, at du sier det du sier. Am I right or am I right ? Eller hvordan vil en "samfunnsvinner med bra utdannelse" forklare, hvorfor det er i tråd med høyere samfunnsstatus(?) å like muslimer mer enn Kristne ? Det at du starter med stråmenn er ikke overraskende . Jeg dømmer ikke en person etter hans religiøse tilhørighet, men heller h*n som person. Det er her de med god udannelse og samfunnstaperne( mener ikke alle!)skilles. De med god utdannelse lærer å se en sak fra flere sider samt å være kildekritisk, samtidig møter vi mange smarte muslimer som vi blir kjent med, og som tilbakeviser det samfunnstaperne sier om muslimer. Det er ikke noe nytt at netttrollene er samfunnstaperne. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Svar på spørsmålet du. En gang til: Mener du da at de som ikke liker Kristne også som oftest er "samfunnstapere med dårlig utdanning samt lite å leve for" ?Eller så er de "Islamske fanatikerne som er blottet for all kunnskap om vitenskapen som ødelegger deres tro"? (Altså det samme du påsto om de som ikke liker muslimer) ------------------------------------ I såfall regner jeg med at en del her inne som anser seg temmelig samfunnsmessig oppgående, men som ikke liker Kristne, vil føle seg truffne.Og det er vel sikkert det du har skjønt selv også, ettersom du tydelig unngår spørsmålet. Endret 26. juli 2014 av Delvis 2 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Passkontrol på Schengen-grensene våre fram til mandag. PST hever fortsatt at det ikke er noe spesielt med den dagen..bare jeg som blir litt mistenksom? Føles som de holder noe tilbake egentlig. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Norge-innforer-krav-om-ID-for-alle-innreisende-7649085.html#.U9NX8K1_vPs Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Pat er så spot on som det går ann å få blitt. Modig gjort å si meninga si slik han gjør med tanke på hvor hårsåre muslimene er ang steinalder religionen sin. Det han sier er akkurat slik det er i Europa/Sverige og hvordan Islam virkelig er. Synes videoen hans om Sverige er så bra att jeg måtte se den flere ganger. Fyren dyttes fram til stadighet fordi han er i stand til å framføre sine tåpelige meninger noenlunde velformulert og iført grå hår. Ooo... Utrolig sterk, saklig og velformulert kritikk av mannen; å ngripe fargen på håret hans, fordi han har andre meninger om saken enn det man har selv. Eneste fansen hans er vel sinte, hvite tenåringer i alle aldre. Er det virkelig folk her som støtter Sverigedemokratene, eller er dere så fan av ham at dere svelger alt han sier rått?Ser du forsøker å foreta et karakterdrap på mannen fremfor å komme med gode argumenter i mot det han sier. Men det er jo vanlig blandt de som står ytterst ute på ytre venstrefløy å mene at de har alle svarene. Det er også vanlig for dem å oppføre seg som om de var moralsk overlegene alle andre i ett og alt, samt tro at deres meningsmotstandere bare har hvite sinte tenåringer som støtter meningene deres. Merkelig det der. Svelger alt rått? I utgangspunktet er vel folk enig med ham i religionskritikken. Så liker de det han sier. Det er ikke sånn at de går inn, hører, og så "sluker alt rått", men de liker det de hører fordi det samstemmer med sine 'egne meninger'. Og det er ikke bare sinte hvite ungdommer, men svært svært mange voksne mennesker som er enige, enten du liker det, eller ikke. Det er jo innlysende at du ser på deg selv som klokere og mer velutdannet, samt har høyere moral, enn de som måtte være enig med Pat i hans kritikk og ytringer. Mer synlig får det ikke blitt. Hvis alle hadde tatt parti med deg og dine meninger, og godtatt alt det dere sier som sant, det eneste rikgige, det eneste moralske, osv. ville de ikke da ha svelget alt rått uten å tenke selv? Endret 26. juli 2014 av turbonello 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Luftrommet over Bergen er blitt stengt. 2 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jepp. Så dette. Luftrommet over Bergen er nettopp blitt stengt, men de vil ikke ut med noe om hvorfor. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Er vel pga det arrangementet ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jepp. Så dette. Luftrommet over Bergen er nettopp blitt stengt, men de vil ikke ut med noe om hvorfor.Shit just got real. Å stenge luftrommet er et ganske stort steg og ikke noe de gjør sånn helt uten videre. Og her stenger de luftrommet over et begrenset (jeg holdt på å skrive bergenset ) geografisk område. Her er det noe de veit og ikke forteller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Er vel pga det arrangementet ?Godt mulig, men tviler på at det er den eneste grunnen. Endret 26. juli 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 De har vel aldri gjort det tidligere pga. Tall Ships Races. "Hensikten er å få kontroll over det ukontrollerte luftrommet over Bergen." Okei, greit da. Det er vel ingen som har kontroll over det uansett.... /s Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 En kompis kledde seg ut som en inder med turban og gikk på et kjøpesenter her i byen. Sikkerhetsvakter og politi kom, ble jo helt sykt masse oppstyr. Og kompisen bare gikk rundt på kjøpesenteret uten å gjøre noe... Han ble til slutt kasta ut fordi han hadde kledd seg ut som en inder. En inder som har hinduisme som tro. Ikke islam.. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 En kompis kledde seg ut som en inder med turban og gikk på et kjøpesenter her i byen. Sikkerhetsvakter og politi kom, ble jo helt sykt masse oppstyr. Og kompisen bare gikk rundt på kjøpesenteret uten å gjøre noe... Han ble til slutt kasta ut fordi han hadde kledd seg ut som en inder. En inder som har hinduisme som tro. Ikke islam.. Jekta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå