PrettyBoy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Reiser til Spania imorra Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Ser muslimer frykter at det blir mer fremmedfrykt og fordommer mot dem gjennom denne situasjonen. Hva kan de gjøre for å bedre bildet av seg akkurat nå? Føler kanskje at å bare reportasjer av muslimer inne i Moskeer med politi vakter utenfor (kanskje den tryggeste plassen å være i denne situasjonen) ikke hjelper her. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Men jeg skjønner FAEN ikke. Det bør ikke være lov til å dra ti Syria i første omgang, hvis man gjør det, bør man ikke få returnere. Enhver person med logikk forstår jo at det vil gi alvorlige konsekvenser. Det sies at man skal forebygge, å få de som kommer tilbake til å endre tankegang, sannsynligheten for nettopp dette er liten. Du kan ikke få noen til å vende til den andre side, når tankegangen har blitt innplantert i hjernen. Det er samme som å få en skrutrekker til å bli en hammer. Endret 25. juli 2014 av Prospect 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Et svært helikopter fløy rundt blokka vår i 10 min og landa ved siden av. Fløy veldig lavt. Nå fløy det vekk igjen. Hadde blålys, men så ikke fargen. Kommer tilbake igjen nå hører jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flykt ned i kjelleren :Hehe, var ganske creepy. Fløy bare meter over blokka, og landa kanskje hundre meter unna. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Politiet har fått klarsignal til å bruke militære. Skal ha bedt om å få bruke Heimevernet, Forsvarets spesialkommando og Marinejegerkommandoen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Politiet har fått klarsignal til å bruke militære. Skal ha bedt om å få bruke Heimevernet, Forsvarets spesialkommando og Marinejegerkommandoen. Skal de brukes umiddelbart til å patruljere, eller er det om det skjer noe. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvis det skjer noe Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Politiet har fått klarsignal til å bruke militære. Skal ha bedt om å få bruke Heimevernet, Forsvarets spesialkommando og Marinejegerkommandoen. Skal de brukes umiddelbart til å patruljere, eller er det om det skjer noe. De to sistnevnte er defintivt hvis det skjer noe. Heimevernet er vel derimot sannsynlig at vil brukes til vakthold for å frigjøre politi-ressurser. Endret 25. juli 2014 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 HV er dyktige på sikring av objekter, så det er nok det de kommer til å bli brukt til. Spesialstyrken HV-016 ble jo demontert av forsvarssjefen for noen år siden. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Fra Wikipedia: "HV-016 var en spesialavdeling i Heimevernet. Den besto av vervet personell, gjerne soldater som har vært på utenlandsoppdrag for andre avdelinger i forsvaret. Opprinnelig lå styrken ved oppstart i 1988, direkte under kommando av forsvarsjefen og var administrativt ledet av Heimevernet. Siden avdelingen lå under Heimevernet kunne den kun brukes i Norge, men personellet kunne ta utenlandsoppdrag for andre avdelinger dersom de ønsket dette. HV-016 var Heimevernets skarpeste styrke, og hadde som oppgave å sikre nøkkelpersonell og installasjoner. Styrken ble opprettet i 1988 og ble etter hvert kjent som «HV-SPES». Styrken fantes i Oslo, Bergen, Trondheimog Stavanger. Organisatorisk lå styrken under Heimevernets innsatsstyrker." 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jeg er muslim. Se denne videoen, dette er riktig tolkning av terrorisme og islam: Denne videoen er bra. Dette viser tydelig fordommene som verdenssamfunnet har mot islam. Realiteten er alltid litt annerledes enn teorien. Teorien viser oss grunnkonseptet til ditt og datt, men det er når det først skal praktiseres at du ser hva som egentlig skjer. Denne videoen er enda bedre. Islam hører ikke hjemme i det moderne samfunn og passet bedre for folk i steinalderen. Islam er en barbarisk og ond religion som bør og må bekjempes med alle midler. Det finnes ikke en eneste positiv ting med religion og spesielt ikke Islam Endret 25. juli 2014 av FiveInline 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg er muslim. Se denne videoen, dette er riktig tolkning av terrorisme og islam: https://www.youtube.com/watch?v=SmmxEdIowv8 Denne videoen er bra. Dette viser tydelig fordommene som verdenssamfunnet har mot islam. Realiteten er alltid litt annerledes enn teorien. Teorien viser oss grunnkonseptet til ditt og datt, men det er når det først skal praktiseres at du ser hva som egentlig skjer. Denne videoen er enda bedre. https://www.youtube.com/watch?v=jIaGWURONRU Islam hører ikke hjemme i det moderne samfunn og passet bedre for folk i steinalderen. Islam er en barbarisk og ond religion som bør og må bekjempes med alle midler. Det finnes ikke en eneste positiv ting med religion og spesiel ikke Islam Voldsomt med stigmatisering da. Det er ikke noe galt i å være muslim, på samme måte som at det ikke er noe galt i å være en kristen eller en jøde. Men det er bare noen som skiller seg ut og er mer ekstreme en andre. For eksempel terroristene. 3 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Pat Condell er en av de største ranterne på youtube, men også en av mine største helter. 5 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg er muslim. Se denne videoen, dette er riktig tolkning av terrorisme og islam: Denne videoen er bra. Dette viser tydelig fordommene som verdenssamfunnet har mot islam. Realiteten er alltid litt annerledes enn teorien. Teorien viser oss grunnkonseptet til ditt og datt, men det er når det først skal praktiseres at du ser hva som egentlig skjer. Denne videoen er enda bedre. Islam hører ikke hjemme i det moderne samfunn og passet bedre for folk i steinalderen. Islam er en barbarisk og ond religion som bør og må bekjempes med alle midler. Det finnes ikke en eneste positiv ting med religion og spesielt ikke Islam Jeg vil gjerne ha en utdypning av utsagnene markert med fet skrift. 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Pat Condell om Anders Behring Breivik: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Ler av Pat Condell. Han har så utrolig mange dårlige poeng i videoene sine, evt er han bare dårlig på å uttrykke seg selv. Tøvete fyr. PS: Jeg er ikke pre-islam, snarere tvert imot. Men det gjelder nå hver religion da. 3 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Da har du ikke forstått Pat. Jeg anbefaler at du ser alle videoene en gang til. Til og med Dawkins applauderer denne fyren. http://old.richarddawkins.net/videos/3204-youtube-reinstates-pat-condell 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå