MathiasOslo Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 "Over 49 planlagte terrorangrep fra jihadister i Europa har blitt stoppet siden 2008." http://www.tv2.no/2014/07/24/nyheter/terrortrussel-i-norge/5839428 Muslimer hele gjengen. Fredens religion, du liksom... 8 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Skulle det skje noe i Norge, tror jeg ikke det vil handle om sprengstoff eller kuler & krutt, men noe helt annet. For å si det slik, fullbyrdelsen kan allerede ha funnet sted, men konsekvensen ikke inntrådt. Jo mer sofistikert (utradisjonelt), men likevel enkelt, desto mindre tro vil jeg ha på mistanke rettet mot velkjente kasus/grupper som allerede er utpekt. Norge kan være et mål, ikke fordi vi er "hatet" men fordi vi (stort sett) er godt likt. ps. ikke vits i å quote meg og be om utdyping, bare luftet min teori, så får vi vente å se. Endret 24. juli 2014 av Mr.M Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Moderatormelding Husk å unngå siteringspyramider. Det er unødvendig å sitere mange innlegg i ett og samme svar. Kommentering av moderering tas på PM. Ikke her i tråden. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jeg er muslim. Se denne videoen, dette er riktig tolkning av terrorisme og islam: Endret 25. juli 2014 av Prospect 6 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Burde jeg avbestille flyturen min på søndag? Aner ikke, men syntes det var lite politi på Gardermoen i dag, men vi måtte ta frem reisebevis og pass for å i heletatt komme av flyet. Så umulig å si. Jeg skal på tur i løpet av de nærmeste dagene også, har brukt en haug med penger på en fin liten ferie, men er strengt tatt skeptisk til om det er verdt å ta sjansen med den teoretiske faren. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er vel tryggere nå en noen gang å ta fly, nå som sikkerheten virkelig er på plass 3 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 "Over 49 planlagte terrorangrep fra jihadister i Europa har blitt stoppet siden 2008." http://www.tv2.no/2014/07/24/nyheter/terrortrussel-i-norge/5839428 Muslimer hele gjengen. Fredens religion, du liksom... Det er et faktum at Breivik kun klarte å gjennomføre sin terror fordi PST hadde fullt opp med å følge med på jihadister. Hadde ikke alle ressurser vært brukt på dem hadde noen innsett at Breivik lå på toppen av tre forskjellige lister og bla. hadde drevet med politiske trusler og virksomhet. Sologærninger vil alltid finnes. De lykkes bare når de slipper igjennom glippene. 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Spørsmål: Har det noen gang skjedd at myndigheter har gått ut så høyt på banen med terroradvarsler, og at det da i neste omgang har blitt utført et større angrep? De angrepene som har blitt avverget teller ikke... Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Burde jeg avbestille flyturen min på søndag? Aner ikke, men syntes det var lite politi på Gardermoen i dag, men vi måtte ta frem reisebevis og pass for å i heletatt komme av flyet. Så umulig å si. Jeg skal på tur i løpet av de nærmeste dagene også, har brukt en haug med penger på en fin liten ferie, men er strengt tatt skeptisk til om det er verdt å ta sjansen med den teoretiske faren. Husk at de har sivile på plass også. Reiste du innenlands? Håper ikke det gjaldt innenlandsflyving, for passet mitt ligger hjemme, dit jeg skal Lenke til kommentar
Samsung93 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Men vil ikke all denne oppmerksomheten og media dekningen om terror trusselen gjøre at terroristene venter til alt oppstyret er over for så deretter å angripe når sikkerheten har minsket igjen?? Og å ha et par bevæpnede folk i blå skjorter stasjonert på tungt befolkede plasser skaper bare en falsk trygghet. Det som evt hadde blitt reelt er at det først må skje en terror handling før politi kan skyte for man vet jo aldri hvem det er før bomba først har gått av! Og da er det jo for sent. Og politiet og media avslører jo bare alle planer og feller og ALT for terroristene, så da er det bare for dem å danse rundt sikkerhetstiltakene. Flårete skuespill for galleriet kaller jeg det her. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) En ting jeg skjønner? Skulle jeg gå til angrep på naboen min feks, så sender jeg ikke han et brev først og sier iløpet av noen dager så kommer jeg til å angripe deg. Vær på vakt! Så hvorfor sende trusler først? Forså angripe? Og hvorfor si, vi angriper dere om noen dager? Og hvorfor er PST så sikre denne gangen på at vi vil bli angripet om noen dager? Hvorfor ikke neste mnd? Endret 25. juli 2014 av PrettyBoy 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Problemet er at PST ikke gir folk tilgang til informasjonen som er kilden for uttalelsen deres, slik at vi kunne tolket det selv, men i stedet gir en beskjed som kan tolkes i absolutt alle retninger. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva tenker dere om facebookmeldingen? Sjekk vg Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Skal til Gardermoen imorra , men tenker å fly må vel det være noe av det sikreste man kan gjøre. Edit: Syns vi burde holde oss til info fra politiet, og kun fra politiet. Og ikke bry oss om disse facebook mld. VG vil vel ha mest mulig klikk regner jeg med.. Endret 25. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Får håpe det ikke skjer noe på Norway Cup... Flere tusen unger.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Noen som er villig til å gi meg en kjapp innføring på hvorfor Syria vil angripe Norge? Har jo vært borgerkrig der, hvorfor Norge? Hvis det skjer noe angrep, så er det trist uansett hvor.. Endret 25. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er vel ikke Syria som vil angripe Norge. Bare noen hodeløse idioter som har tilknytning til landet. Kan tenke meg at den gjerne syrer ikke vet hvor Norge er engang. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er vel noen av de "nordmennene" som dro til Syria, på NAV sin regning, som mener at vi ikke har hjulpet dem nok med sine terrorhandlinger, og nå skal vi få straffen vår. Lenke til kommentar
Samsung93 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Dette er bare en tanke men kan det være Anders Dale som er tilbake i bildet? Han har jo vært mye i media i det siste, lurer faktisk på om den norske nyfødte muslimene er med på dette her. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Dette er bare en tanke men kan det være Anders Dale som er tilbake i bildet? Han har jo vært mye i media i det siste, lurer faktisk på om den norske nyfødte muslimene er med på dette her. Skal du ikke se bort i fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå