Mr.M Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 "Trur jeg skal følge med på Flightradar24" for er kanskje nå vi skal få det forsvunnede Malaysian-flyet i hodet? Tidenes cliffhanger. Måtte google opp hva det uttrykket betyr: Definition of cliffhanger "To have a gathering of fecal matter stuck to one's anus that will not dislodge itself" ellers takk Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 @irrasjonell Lite konkret? Bullshit http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/terrorekspert-om-advarselen-kan-indikere-at-man-har-kommet-over-aktoerene-i-en-sen-fase/a/23260638/ Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/her-er-politiets-raad-til-befolkningen/a/23260502/ Torsdag morgen ble det kjent at det foreligger en konkret og tidsavgrenset terrortrussel mot Norge – men det er uvisst mot hvem eller hva som er målet. Hvordan vet man egentlig at trusselen er "tidsavgrenset"? Eller, hvorfor skulle den være det (sett fra terroristenes ståsted) ? 1 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Forsøk og få aksept for at ei muslimsk jente fra Pakistan gifter seg med en hedning fra Norge. Hvordan er dette rasisme? Religion og rase er to vidt forskjellige ting. De ville ikke hatt noe problem om hun giftet seg med en hvit muslim fra Norge. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/her-er-politiets-raad-til-befolkningen/a/23260502/ Torsdag morgen ble det kjent at det foreligger en konkret og tidsavgrenset terrortrussel mot Norge – men det er uvisst mot hvem eller hva som er målet. Hvordan vet man egentlig at trusselen er "tidsavgrenset"? Eller, hvorfor skulle den være det (sett fra terroristenes ståsted) ? Kanskje fordi det er et spesielt arrangement de har planer om å slå til på? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Jeg ser en god del av dere som kommenterer her gjør den største amatør feilen det går ann å gjøre, og det er rett og slett å undervurdere politiet. <udugelig politi> <lett å gjøre noe i norge> er et par sitater fra kommentarer som sier det. Tror dere politiet er dyr eller noe? De har da like stor iq og hjerne som resten av dere, de er utspekulerte og lure, vet hvordan man skal gjøre ting her i landet. Dette med terror trusselen så skal jeg love dere at politiet har tålig god kontroll fordi all media nå er ikke bare en liten brikke i strategien men det er den aller største brikka som finnes i hele kabalen. Tror dere virkelig politiet ikke vet hva de gjør og hvilke ord som skal ut i media og alt sånn. Vi i norge har ikke så god erfaring med slike hendelser, men vi hadde breivik. Hvor mye refs fikk ikke politiet og staten for det? En jævla god del. Tror dere virkelig staten og politiet lar dette skje igjen, og spesielt i en 500x farlugere situasjon enn med breivik. Dere som tror at politiet er udugelige og norge er lett mål har heldigvis feil. Politiet ligger alltid 3 steg foran den eventualle kriminelle i tankegang og strategi og forskjellige situasjoner og løsninger. Politiet går ut i media og økt allt sikkerhet pg er forberedt av en grunn. Den grunnen er at de vil ikke at disse folkene skaø få sjangs til å gjøre noe i første omgang, det er så de selv kan se at norge kødder faen ikke. Og at hvis de skulle kpmme så skal vi faen med sørge for åfå tatt de jævlane pronto. Med tanke på att beredskapen ikke har blitt forbedret siden 22 juli. (artikkelen er fra i fjor, men tviler på att dette har forandret seg) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorangrepet-22-juli/politiforbundet-beredskapen-ikke-bedret-siden-22-juli/a/10117065/ - Hvis det skjer noe så tragisk som 22. juli, eller noe i nærheten av det, i dag, så er min påstand at norsk politi ikke vil være mer robust til å takle en sånn situasjon nå enn i 2011, sier Bolstad til NTB. Så hvorfor skal politiet være bedre rustet til å ta seg av flere potensielle hjernevaskede jihadister kontra EN mann denne gangen? Greit nok att man har fått en trussel, og kanskje er forberedt, men hva om de slår til om 2 måneder eller neste år da det kanskje ikke foreligger noen trussel og ting har "roet seg"? Og kommentaren "Norge kødder faen ikke" hadde passa bedre i Russland og spesialstyrkene der, ikke av politiet i Norge som overfyller en pioner jolle så den nesten synker, mens barn blir skutt ned av en psykopat på ei øy. Norge må være det eneste landet i hele verden hvor man ser noe slikt. Direkte patetisk og flaut. Det vi så 22 juli, var hvordan beredskapen, politiet og kommunikasjon generelt fungerer (eller ikke fungerer) her til lands. Jeg forventer ikke att politiet redder meg neste gang det smeller. For smelle kommer det å gjøre igjen, enten i morgen eller om 10år. Endret 24. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kanskje fordi det er et spesielt arrangement de har planer om å slå til på? Tja. Dog, det foregår jo utrolig mange store arrangementer landet rundt, fra mai til august, så "nok" å velge i for å si det sånn. Jeg stusser dessuten over at politiet røper offentlig at de vet dette med "tidsbegrensning" Har vi å gjøre med terrorister i tidsklemma? Når politiet trapper ned denne mobiliseringen om 3-4 dager(?) så er trusselen avverget? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Husk. Islam er først og fremst en politisk ideologi. Ja den misbrukes, fordekt som en religion.Den tar egentlig begge former. Det er både en religion og en ideologi. For noen muslimer er den kun en religion. Samme gjelder også kristendommen. Noen bare tror på Jesus, uten noe mer tull. Mens andre vil gjøre staten om til et kristen-teokrati der Guds lov gjelder, osv. Det som er det store problemet er folk som ønsker å tvinge på andre mennesker sine ideer, og krever at disse skal leve etter dem, osv. Jeg kan heldigvis ikke koranen. Men har fått lest noe. Det står vel faktisk der at målet til islam, er å ta over verden. Det er også legitimt og drepe oss ikke religiøse. Så for meg er islam en politisk barbarisk ideologi som jeg tar på alvor. Jeg har barn og som far er jeg forpliktet til å ta avstand til menneskefiendtlige ideologier som islam og nazisme. Jeg er som sagt anti-islam. Jeg kan ikke fordra ideologien, eller religionen (...) Det er den dessidert mest umenneskelige og mest kyniske religionen som finnes. Ingen kan overgå islams ondskap. I dag står vi ovenfor en trussel, nemmelig islamister. Hvis man støtter Israel, så kan man i alle fall ødelegge for islamistene der, altså de mest ekstreme. Jeg håper på utryddelse av disse islamistene, koste hva det koste vil. Vanlige muslimer som går på norske skoler, osv. ser jeg ikke på som en trussel Men en liten ekstrem mineoritet, vil sannsynligvis alltid eksistere. Når de viser at de er ekstreme, så burde vi kaste dem ut av landet med en gang. Hvis de truer norge, så burde de bli satt i fengsel leeeeeeeeeeeenge! Jeg forstår jo meget godt oppi dette at du er frustrert siden du har barn og sånt. Det er idioti å si som noen gjør her inne, at Islam "Bare er en religion". Det er voldsom ignoranse for dem som er så religiøse at de vil at den skal påtvinges alle også gjennom bruk av terror og grusomheter. Vi har all grunn, og rett til å være anti-islam, og hele tiden angripe de synene som Islam står for og lærer bort. Det er ren og skjær tankegift!!! Vi hadde ikke hatt noen trussel i dag om det ikke var for denne onde religionen islam, og de ekstreme fundamentalistiske islamistene som tar Koranen bokstavlig til å gjelde i dag. Ups kom i skade for å gjøre din post populær ved å trykke liker Endret 24. juli 2014 av turbonello 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) De som mener Islam ikke er noen trussel, står med hodet så langt nede i sanden att det neppe går ann å få noe vettugt inn i skallen deres, eller så er de så opptatt av å være så Politisk korrekt som mulig att de ikke evner til å tenke selv. Med andre ord en typisk venstrevridd sosialist. Se til Sverige hvor ting begynner å gå til helvet, hvor sosialistene er i ferd med å kjøre landet i grøfta. Synes denne videoen av Pat Condell forklarer situasjonen i Sverige meget godt uten å være rasistisk, selv om hylekortet sikkert mener det. La oss håpe vi ikke ender opp som svenskene Endret 24. juli 2014 av FiveInline 4 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Norge er et kristen land, og dessverre er kristendommen også i hovedsak ren politikk.Æh. Ikke enig, da det er flere ikketroende i landet, sammen med alle de som ikke er kristne, men alle andre religioner og livssyn enn kristne troende. Rasisme? Det er ikke lenge siden vi fikk lov å ha kvinnelige prester i kristendommen, og så langt har det bare vært svært få kvinnelige paver (ja, det har vært noen, men ekstremt få). Og for den saks skyld, hvor mange har blitt drept av kristne opp gjennom årene fordi de er hedninger?Få i forhold til alle de kristne har drept oppigjennom årene. Poenget er at islam og kristendom er mye av det samme, på godt og vondt. De fleste muslimene og kristne er helt normale, oppegående folk som deg og meg. De man må passe seg for er de ekstreme, og de er det mer enn nok av på begge sider. Terrorisme har ingenting med religion å gjøre, enten det er utført av kristne eller muslimer.Jeg er enig i det første, men ikke det aller siste du skriver. Terrorisme har mye med religion å gjøre, når terroristenes oppfattning av religionen er at de skal drepe vantro også i dag osv. Det er fascinerende. Jeg tror aldri jeg har møtt noen før som har benektet at FrP er et parti som er bygd på og har promotert seg som et anti-innvandringsparti og som en klar motsetning til sosialistene.Inntrykket jeg har fått av FRP er at de ønsker en reduksjon i innvandringen slik at vi kan prøve å integrere våre nye landsmenn og gi dem muighet til å bli en del av oss isteden for å sette dem i ghettoer i oslo øst hvor ukulturene de bringer med seg fra hjemlandene kan spres fritt mens de lever på NAV. Synes det er litt forskjell på det og å være "anti-immigrasjon". Kanskje partet var annerledes i gamle dager det vet jeg ingenting om Jeg er ikke FrPer men er uenig i kritikken mot FrP som serveres her inne. Det er nesten ingen forskjell på AP,SV(...) politikk og FrPs i virkelgigheten. Men at har et mer sundt forhold til innvandring enn de andre partiene når de først støtter velferdsstaten, støtter jeg. Skal man ha en tilnærmet bærekraftig velferdsstat så kan man ikke ha en svært liberal innvandringspolitikk. Men jeg er i mot velferdsstaten, som ekte liberalist. Hva er dette for slags tullprat? Jeg hater da ingen, hvorfor skulle jeg det? ABB er en person jeg tar sterk avstand til. Jeg kjemper i mot rasisme først og fremst og islam er en rasistisk ideologi, sammen med nazisme. Det er islam jeg er i mot, ikke menneskene. Lær deg å les og forstå hva som diskuteres før du piper. Du derimot, der lyser hatet.På hvilken måte er Islam en rasistisk religion? Hvilken rase er det den diskriminerer? Rasistisk er den ikke. Men den er ekstremt undertrykkende. Ikke alle muslimer er like religiøse. Noen er svært liberale ovenfor sin religion, noen er til og med agnostikere. Men da spiller selve religionen islam mindre rolle. Når det er sagt, så tar jeg ikke stilling til hva som er ortodoks eller ikke, dvs. hva som er rett tro og ikke. Da jeg mener det ikke er noen rett tro her. Men Islam mener jeg også er tankegift også når det gjelder de som kaller seg liberale muslimer også. Det er jo bare vrangforestillinger man har fordi man ikke forstår evolusjonslæren godt nok, og i det hele tatt er irrasjonell. De som mener Islam ikke er noen trussel, står med hodet så langt nede i sanden att det neppe går ann å få noe vettugt inn i skallen deres, eller så er de så opptatt av å være så Politisk korrekt som mulig att de ikke evner til å tenke selv. Med andre ord en typisk venstrevridd sosialist. Se til Sverige hvor ting begynner å gå til helvet, hvor sosialistene er i ferd med å kjøre landet i grøfta. Synes denne videoen av Pat Condell forklarer situasjonen i Sverige meget godt uten å være rasistisk, selv om hylekortet sikkert mener det. La oss håpe vi ikke ender opp som svenskene Islam er en trussel, mener jeg. Men ikke alle muislimer utgjør en trussel Islamistene er jo en meget stor trussel Islam som sådan har den evnen at den kan tiltrekker seg sterkt irrasjonelle og potensielt farlige mennesker, som da tar koranen bokstavlig på de stedene hvor de ikke burde, osv... Men det er ikke bare islam som er farlig, men akkurat for øyeblikket så er radikal islam veldig farlig. Tidligere (mange århundrer siden) var det Katolsk religion som var svært farlig (korstogene og ja, du vet.) Men de har jo vokst og modnet. Det kan man ikke si om Islam i de statene hvor det er mest av det... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Måtte google opp hva det uttrykket betyr: Definition of cliffhanger "To have a gathering of fecal matter stuck to one's anus that will not dislodge itself" ellers takk Prøv denne istede http://snl.no/cliffhanger Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Denne saken virker litt rar... Enten er dette bare tomt vas eller så vet de mer enn hva de faktisk går ut med. Men utover det så skjønner jeg ikke hva grettne syriakrigere skulle oppnå med en aksjon i Norge. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Spørsmålet er vel heller hva de IKKE skulle oppnå. En vellykket terroraksjon mot et rikt vestlig land med mange drepte ikke-troende, og samtidig spre frykt vil jo være høyst suksessfullt, og samtidig vil jo mediadekningen verden over være gull verdt. Endret 24. juli 2014 av FiveInline Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kan fint være enig i mye av det du her skriver. De fleste muslimer er som religiøse flest og vil leve i fred. Det er som nevnt ikke det man frykter, eller som i mitt tilfelle tar avstand til. Det er ideologien islam. Det er lederne som er de farlige. De fører folket. Det har vi sett flere eksempler på. Eks. omskjæringsdebatten på jenter. Ei ung tøff jente, Kadra tror jeg hun het. Hun avslørte hva disse imamene virkelig mente. Mens de offisielt sier noe annet. Dette er den farlige delen av islam, som vanlige muslimer også kan påvirkes av. Noen menigheter er mer ekstreme en andre og vi i Norge har på ingen måte oversikt. Det jeg er svært uenig med deg i er. Vi i Norge skal da ikke tilpasse oss islam. Det er dem som reiser hit til oss og bosetter seg. De må og skal tilpasse seg våre regler og vise respekt. Kun da vil vi vise respekt til hverandre. Tror du misforsto meg litt. Jeg husker godt Kadra-saken. Rimelig stygg sak, det der. Men for å sette det på spissen, hvor mange katolske prester har voldtatt unger opp gjennom årene? Det er ille nok om det har skjedd én gang, men det har skjedd så mange ganger på så mange steder at folk spøker med det. South Park hadde for eksempel en episode rundt det der. Poenget er at du har rett i at lederne ikke alltid har de beste hensiktene. Det du overser er at lederne finnes i alle samfunn, om det så er muslimer, kristne, satanister eller nudister. Videre sier du at vi i Norge ikke skal tilpasse oss Islam? Det er jeg for så vidt enig i, men igjen misforstår du hva jeg mente. Jeg mente selvsagt ikke at vi skal begynne å gå med hijab, be til Allah, kun spise mat som er godkjent av islam og så videre. Det jeg mente er at å tvangsinnføre noe som helst blir helt feil. Vi vil ikke tvangsinnføre islam i Norge, men vi kan heller ikke tvinge muslimer til å droppe deler av religionen sin bare fordi de bor i Norge. De må selvsagt følge norsk lov og respektere oss som bor her og kulturen vår, men muslimsk og norsk kultur har faktisk veldig mye til felles. Det burde absolutt ikke være noe problem å leve side om side. Om naboen din er muslim, har det noe som helst å si for deg? Tviler ganske mye på det, og det har ingenting for han å si at du ikke er muslim. Bare begge to respekterer hverandre ser jeg ingen problemer der i gården. Det vi må passe oss for er ekstremistene. Det er disse som prøver å påvirke folk, og det er de som stadig lager bråk. Man kan si hva man vil om islam som religion og hva den står for, men man må ikke glemme at kristendommen er minst like ille som islam. På mange måter er den enda verre. I våre dager er kristendommen ganske ubetydelig for mange, men ser vi på historien har vi enormt mye lidelse opp gjennom årene nettopp på grunn av kristendommen. Det er ikke lenge siden prestene hadde minst like mye makt som politiet, og de nølte ikke med å straffe de vantro hedningene som ikke levde opp til idealene deres. Ta en helt vanlig kirke, for eksempel. Har du tenkt på hvorfor benkene er så harde og smale? Det er fordi du ikke skal nyte å gå i kirken. Sitter du ubehagelig vil du tvinges til å fokusere mer på Guds ord og presten. Er det noe bedre enn å la en dame frivillig gå med hijab? (ja, veldig mange gjør det frivillig.) Poenget, igjen, er at vi må skille mellom ekstremister og vanlig troende. De vanlig troende er helt vanlige folk som deg og meg. Det er de ekstreme vi må passe oss for, enten de er muslimer fra Syria eller en viss godt norsk drittsekk med initialene ABB. 2 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Beste av alt er i utgangspunktet en del hjernedøde kommentarer i offentlig media om å melde Norge ut av Schengen pga. dette. Hjelper jo så særlig mye når jihadistene har norsk statsborgerskap Syria ikke er et Schengen-land. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Ved å bygge moskeer og akseptere att de som havner i fengsel skal få servert spesialmat, så er man langt på vei til å akseptere att Islam får fotfeste her i norge og vesten forøvrig. De minker jo ikke i antall, snarere tvert imot. Skal enden på visa bli att vi blir en minoritet i eget land? Tipper pipa får en annen låt når det er sharialover på grønland og sinsen, og Muslimene får eget parti på stortinget. Hvem tror dere muslimene kommer til å stemme på da, i titusentall? Vi lever jo tross alt i et demokrati, gjør vi ikke? Endret 24. juli 2014 av FiveInline 6 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Prøv denne istede http://snl.no/cliffhanger takker, litt mindre skremmende ja Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ved å bygge moskeer og akseptere att de som havner i fengsel skal få servert spesialmat, så er man langt på vei til å akseptere att Islam får fotfeste her i norge og vesten forøvrig. De minker jo ikke i antall, snarere tvert imot. Skal enden på visa bli att vi blir en minoritet i eget land? Det er dette jeg mener med at vi må respektere dem også. Hvorfor i all verden skal de ikke få lov til å bygge moskéer og få 'sin' mat servert i fengsel? Måten du sier dette på får det til å høres ut som om du mener en moské er et annet ord for rekrutteringssenter for selvmordsbombere. Det stemmer slettes ikke. En moské er bare en muslims kirke, og å servere maten de krever pga religionen har ingen betydning for deg og meg. Det blir som å gi deg kjøtt i fengsel hvis du ikke liker fisk. Bare en fillesak. Men igjen, det viktige er at vi respekterer hverandre. Vi må respektere dem, men de må respektere oss også. Vi kan ikke tvinge noen til å gå over til 100% norsk kultur, skikker og tradisjon. Det blir helt feil. Det eneste vi kan gjøre er å forvente at folk utenfra oppfører seg ordentlig og respekterer at vi har andre måter å gjøre ting på her i Norge. Hvis de godtar det kan vi fint leve sammen side om side, til tross for at vi har forskjellig kultur og bakgrunn. Godtar de det ikke bør vi kaste dem ut av landet med enveisbillett snarest mulig. Egentlig er det vel der skoen trykker. Norge er et alt for snilt land. Er mulla Krekar ute av landet nå? Mistet helt oversikten etter at det ble så mye frem og tilbake. I stedet for å fylle opp fengselene med kriminelle utlendinger bør vi heller bare kaste dem ut med en gang og bli kvitt faenskapen. Kort sagt: Oppfører vi oss begge bra burde ingen av oss ha noe som helst problem. Om noen utenfra oppfører seg dårlig er det rett ut. Bare synd ingen har baller til det i Norge. 6 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Beste av alt er i utgangspunktet en del hjernedøde kommentarer i offentlig media om å melde Norge ut av Schengen pga. dette. Hjelper jo så særlig mye når jihadistene har norsk statsborgerskap Syria ikke er et Schengen-land. Pluss at Norge er uansett medlem av den nordiske passunion, til tross for at det fremdeles ikke forandrer noe mht. bevegelsesfrihet mellom Norge og Syria, og evt. andre urolige land. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Ved å bygge moskeer og akseptere att de som havner i fengsel skal få servert spesialmat, så er man langt på vei til å akseptere att Islam får fotfeste her i norge og vesten forøvrig. De minker jo ikke i antall, snarere tvert imot. Skal enden på visa bli att vi blir en minoritet i eget land? Det er dette jeg mener med at vi må respektere dem også. Hvorfor i all verden skal de ikke få lov til å bygge moskéer og få 'sin' mat servert i fengsel? Måten du sier dette på får det til å høres ut som om du mener en moské er et annet ord for rekrutteringssenter for selvmordsbombere. Det stemmer slettes ikke. En moské er bare en muslims kirke, og å servere maten de krever pga religionen har ingen betydning for deg og meg. Det blir som å gi deg kjøtt i fengsel hvis du ikke liker fisk. Bare en fillesak. Men igjen, det viktige er at vi respekterer hverandre. Vi må respektere dem, men de må respektere oss også. Vi kan ikke tvinge noen til å gå over til 100% norsk kultur, skikker og tradisjon. Det blir helt feil. Det eneste vi kan gjøre er å forvente at folk utenfra oppfører seg ordentlig og respekterer at vi har andre måter å gjøre ting på her i Norge. Hvis de godtar det kan vi fint leve sammen side om side, til tross for at vi har forskjellig kultur og bakgrunn. Godtar de det ikke bør vi kaste dem ut av landet med enveisbillett snarest mulig. Egentlig er det vel der skoen trykker. Norge er et alt for snilt land. Er mulla Krekar ute av landet nå? Mistet helt oversikten etter at det ble så mye frem og tilbake. I stedet for å fylle opp fengselene med kriminelle utlendinger bør vi heller bare kaste dem ut med en gang og bli kvitt faenskapen. Kort sagt: Oppfører vi oss begge bra burde ingen av oss ha noe som helst problem. Om noen utenfra oppfører seg dårlig er det rett ut. Bare synd ingen har baller til det i Norge. De kan gjerne få be på teppet sitt hjemme, men ute i det offentlige og på arbeidsplasser bør Islam og religion forbys da man ser alt faenskapet det fører med seg. Islam er en ond religion som ikke hører hjemme i det moderne samfunn. Hadde Islam som religion vært dominerende her til lands, hadde vi levd i steinalderen hele gjengen. Jeg anbefaler deg sterkt å se "Det Muslimske Brorskap" som gikk på TV2. Første del kan sees her Endret 24. juli 2014 av FiveInline 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå