AfterGlow Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Men du må skynde deg.Du kan teste ut nye OS X Yosemite allerede nå Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Får vel vente litt til, er vel forhåpentligvis ikke så lenge igjen til de slipper den ferdige versjonen. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Registreringen starter 24. juli, men det er uvisst akkurat hvor lenge etter registreringen betaen vil bli tilgjengelig for nedlasting. Slik jeg har forstått det så startet registreringen allerede dagen Yosemite ble vist frem, altså under WWDC i juni. Så det er nok for sent å registrere seg blant den første millionen nå. Flere medier melder at i dag, torsdag 24. juli, vil denne millionen få tilgang til betaen. Man får en kode man taster inn i Mac App Store, slik at betaen blir tilgjengelig for nedlasting/installering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg hadde satt jævlig stor pris på om Apple kunne tatt seg bryet med å lage skikkelig integrering mot Active Directory i stedet for å stuke med å endre fargen på iTunes-ikonet og gi det hele et nytt lakk maling. Lenke til kommentar
LulzPat Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Folk kan installere Yosemite uten å gå igjennom den form for registrering, Alle MACene har ikke den samme type beta sikkerhet som det iOS enhetne har (altså, apple sjekker ikke UDIDen din) Alle som installerer Yosemite uten å registrere hos apple får muligheten til å oppgradere via AppStore når en ny verson kommer ut Lenke til kommentar
zakkosekk Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ref Macrumors vil ikke Public Beta oppdateres like ofte som Developer Beta da det "ikke er nødvendig". Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Meldte meg på for rundt en uke siden. Har fortsatt ikke fått noen epost ang. tilgang. Regner med det er slutt. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kan bekrefte at det ble sent ut mail angående tilgang i dag. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Installerte den på minien min. Får se om alt de skrøyt av fungerer. Uvant med Iphone look på mac Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg mottok ingen epost, men fikk likevel installert Yosemite betaen ved å besøke registreringssiden. Oppgraderte min virtuelle maskin i VMware Player, som gikk smertefritt. Kun rukket å teste littegrann, så har lite tilbakemeldinger foreløpig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå