AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tror ikke så vidt jeg vet at jeg har opplevd noen vaginal orgasme, altså av den typen som gir rykninger i hele kroppen/underlivet. Det har skjedd at det tidvis har "vært spesielt bra", men ikke den store greia jeg leser om mange andre som opplever. Så hvordan kan jeg oppnå vaginal orgasme og er det noen av dere kvinner her inne som har det og kan beskrive hvordan det er og hva nøyaktig som må til for å oppnå det? Mener altså ved samleie Anonymous poster hash: bde72...cc2 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Du må blant annet slappe helt av. Mange kvinner tenker på ting de "burde" ha gjort i stedet, som å ta oppvasken. Best om noen viser deg hvordan du skal få vaginal orgasme i praksis. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kan lese litt i vaginaguiden under seksualitet, kanskje noen tips der? Er mange ulike typer orgasme. Mye sitter i hodet også. Man må være avslappet og fokusert på det man gjør. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Prøv å steng ute mest mulig forstyrrelser. Få en god hjelper til å penetrere deg, ha på bind for øynene, ha på hørselvern, konsentrer deg om følelser der nede og lær deg å fokusere på dem over tid. Hvis du ikke klarer å fokusere på dem i en slik tilstand, vil du i alle fall ikke klare det i kaoset som er skikkelig digg sex Anonymous poster hash: 5b8ef...c31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå