Mr. President™ Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Haha, for et spill og for et herlig mål! Fullt fortjent! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Ut ifra hvor mye jeg jubler skulle man tro at sesongen allerede har startet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Vi må få inn noe annet enn Young....... Han scorer et ferdigscoret mål, men alt annet går jo bakover. INGEN utfordring. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Tåpelig å gi bort straffe der. Men sånn er det å spille med uerfarne spillere.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Stilig hårbøyle må jeg si. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 LOL for et mål av Young ! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Young igjen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Kampen er god reklame for "soccer". Amerikanerne får jo normalt servert de tammeste treningskampene når de skal oppleve verdens beste lag i verdens idrett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Young er elendig igjen så fort sesongen starter, nå spiller han for fornyet tillit. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Må da være young sin den gållen der også, ser sånn ut på reaksjonen til Rooney. Har trua på young i år jeg, i ny formasjon og alt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Håper Young beviser dere alle feil. Som jeg sikkert har nevnt et par ganger i det siste. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 "If he hadn't had that hair transplant that never would have been his goal". Lol. 2 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 ballen traff litt av håret til rooney. det var derfor han tok en hårtransplantasjon (for å score slike mål) Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Hva i alle dager er det de ruller ut på banen ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 "If he hadn't had that hair transplant that never would have been his goal". Lol. Flirte godt da jeg hørte den der jeg også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Liker reklamen så langt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Driter i resultat og fancy mål. Det som betyr noe er at vi spiller pass and move fotball igjen. Det LVG har fått til på noen uker er insane. Fletcher anno 2010 utpå der forresten, kanskje er det håp for at vi kan få noen gode kamper av han i år. Da har vi i så fall en worldy midtbanespiller i bakhånd. Håper virkelig at Zaha kan ta noen steg, spennende spiller. Vet RM ikke er på topp her, men likevel er måten vi henger sammen defensivt og offensivt TOTALT forandret fra de siste åra, også under Fergie. Vi ser ut som et lag for faen Under LVG skal jeg gi alle på laget blanke ark før sesongen, også Young. Eneste jeg ikke greier er Cleverley, han bare må vi få solgt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 alle ville selge Young uten å gi han en sjanse ja. Prove em wrong Youngy! Deilig! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. august 2014 Rapporter Del Skrevet 2. august 2014 Young gjennomfører en god omgang i form av viktige involveringer, men storspiller vel ikke en mot en. Har ikke noe særlig tro på at han kommer til å storspille denne sesongen uansett. Kan jo si at jeg håper han gjør det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå