SpencerReid Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Tolket det som sarkastisk jubel, jeg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ja, sarkastisk jubel. Værre enn buing. Hykleri tar av når samme folka jubler når han skårer. Blir flau. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fikk vondt av han, og unner han virkelig å lykkes. Herlig med scoring! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvorfor bues det sånn på Fellaini? Edit: Der skårte han og gitt! Det var ikke buing, det var mer jubel! "Waaay" som tc sier Aha, my bad, hørtes ut som buing i mine ører! Men hvorfor fikk han denne spesielle oppmerksomheten? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet. Hvem er det som buer og vifter med armene samtidig? Jeg mente ikke på scoringen, men hver gang han nærmet seg ballen. Med ettertanke var det vel sarkastisk jubel som noen her skriver. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Aha, my bad, hørtes ut som buing i mine ører! Men hvorfor fikk han denne spesielle oppmerksomheten? Det medfører nok riktighet det de over meg sier, at det var sarkastisk jubel. Sikkert fordi han har hatt en dårlig sesong hos oss. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Da har man en løs definisjon av ordet "Support" Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ganske flaut hvis det var sarkastisk jubel i grunn. Håper uansett at det målet ender i £3-4 millioner ekstra, enn at han blir. Har ingen tro på at han passer inn. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 - Håner publikum Fellaini? Eller er det jubel? tvitrer TV 2s Premier League-kommentator Morten Langli. Er visst ikke bare her inne dette diskuteres! http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk-fotball/fellaini-ble-haanet-av-united-fansen/a/23272979/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Er det ikke rene spekulasjoner? Hvordan tolkes det som at de feirer sarkastisk? Ser ingen stor forskjell på feiringene etter Fellaini-målet og etter Flether-målet. EDIT: Oja, dere tenkte vel etter at han kom inn. Endret 12. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Fuck it Endret 12. august 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå