Gå til innhold

Manchester United Pre-Season 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker på ingen måte Fellaini, men i de 15 minuttene han fikk var han helt rå. For ikke å snakke om å avgjøre kampen. Herlig. Sånn skal det være! Kom igjen nå Napoli. Han her er verdt £20 mill. Pay up!

 

Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Vi vinner på god gammeldags United-vis. På overtid. Fergie-time Gaal-time.

Morsomt at det er Fellaini også :D

Cleverley har skuffet hele pre-season. Neppe noen Van Gaal-spiller han, men Fellaini tror jeg kan blomstre under Van Gaal. Veldig bra de minuttene han fikk. Frampå hele tiden og litt aggressiv og uredd når han går inn i taklinger og dueller.

Lenke til kommentar

Blackett er spennede. Han er rolig og god med ballen i beina. Håper han kan levere når sesongen starter og det spilles om poeng.

 

Fellaini hadde et godt innhopp i dag. Kan LVG finne en rolle som passer oss og han?

Smalling og Jones veldig solid i dag, men vi trenger en klar leder inn før vinduet stenger.

 

Jones, Fletcher og Rooney trenger litt ekstra pasningstrening. Rooney er bare sløv av og til!

 

Svakeste kampen i pre-season til nå, men artig at Fellaini avgjorde kampen. Gleder meg stort til Swansea og sesongstart!

Lenke til kommentar

Jeg liker på ingen måte Fellaini, men i de 15 minuttene han fikk var han helt rå. For ikke å snakke om å avgjøre kampen. Herlig. Sånn skal det være! Kom igjen nå Napoli. Han her er verdt £20 mill. Pay up!

 

Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet.

Var mer sån 'waaaaay', ikke buing nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...