tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hahahaha Cleverley. du er begredelig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 De byttene ødela alt. Vi ser grusom ut defensivt nå! Håper vi er klar og tent før Swansea kampen, for dette er ikke bra nok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hahha Cleverley klareringen.... er det så vanskelig å selge han?!?!?? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kanskje jeg hørte feil og det han egenrlig sa var at de kom til å bli brukt! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Han sa at de ikke kom til å bli brukt, men men, han ombestemte seg vel. Flott pasning fra Januzaj til Rooney. Ræva avslutning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Verste er, etter å ha sett Cleverley spille i 10 min får han Fellaini til å se veldig god ut.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Håper vi ikke selger Kagawa. Alltid et lyspunkt i angrep. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fellaini har vært solid siden han kom på. Januzaj fortsetter der han slapp. Jeg har troen på han! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hvorfor bues det sånn på Fellaini? Edit: Der skårte han og gitt! Endret 12. august 2014 av Lugia Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Lol FELLAINI Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 assist av MY MAN BLACKETT og som har vært fantastisk hele pre season!!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Jeg liker på ingen måte Fellaini, men i de 15 minuttene han fikk var han helt rå. For ikke å snakke om å avgjøre kampen. Herlig. Sånn skal det være! Kom igjen nå Napoli. Han her er verdt £20 mill. Pay up! Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet. Endret 12. august 2014 av G27 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Vi vinner på god gammeldags United-vis. På overtid. Fergie-time Gaal-time. Morsomt at det er Fellaini også Cleverley har skuffet hele pre-season. Neppe noen Van Gaal-spiller han, men Fellaini tror jeg kan blomstre under Van Gaal. Veldig bra de minuttene han fikk. Frampå hele tiden og litt aggressiv og uredd når han går inn i taklinger og dueller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Blackett er spennede. Han er rolig og god med ballen i beina. Håper han kan levere når sesongen starter og det spilles om poeng. Fellaini hadde et godt innhopp i dag. Kan LVG finne en rolle som passer oss og han? Smalling og Jones veldig solid i dag, men vi trenger en klar leder inn før vinduet stenger. Jones, Fletcher og Rooney trenger litt ekstra pasningstrening. Rooney er bare sløv av og til! Svakeste kampen i pre-season til nå, men artig at Fellaini avgjorde kampen. Gleder meg stort til Swansea og sesongstart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg liker på ingen måte Fellaini, men i de 15 minuttene han fikk var han helt rå. For ikke å snakke om å avgjøre kampen. Herlig. Sånn skal det være! Kom igjen nå Napoli. Han her er verdt £20 mill. Pay up! Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet. Var mer sån 'waaaaay', ikke buing nei. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Edit: Ble det buet på Fellaini? Trodde folk jublet. Hvem er det som buer og vifter med armene samtidig? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvorfor bues det sånn på Fellaini? Edit: Der skårte han og gitt! Det var ikke buing, det var mer jubel! "Waaay" som tc sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå