Malevolence Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 skjønner ikke helt poenget med DVD-RAM? Er det noe bedre enn + eller -??? hva gjør det forskjellig??? tenkte å kjøpe en nec 1300, men den hakke støtte for DVD-RAM OG IKKE SKRIV SØK ETTER DET!!! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 DVD- RAM er vel etter det jeg har fått med meg i første rekke tenkt som en slags harddisk- løsning, slik at du kan bruke platene som en utskiftbar harddisk. Kan nok være praktisk hvis man jobber på flere maskiner, og de har støtte for mediet. Platene lagrer jo en del mer enn vanlige plater hvis de er tosidige, og kan overskrives veldig mange ganger. Spør du meg, er ikke dette noe å bruke penger på. For tregt og for lite støtte for systemet. Det er forresten en greit guide her på HW ang. DVD- medier. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er ikke like utbredt som + og -... men iom. at de benytter caddy, burde de være fine til backup da du slipper å ta ut plata hele tiden... Utover det tror jeg ikke det er noe vits å bruke ekstra penger på den støtten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå