Postkassestativ Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Lurer på om noen har gjort dette før. Er det muligt å få kjøpt kun de metalstiftene på enden av vær ledning. 3 ledninger på styreenheten for kjølesystemet er så dårlige at de ikke vil funke stort lengre. En har allerede røket og de 2 andre er på god vei. Dette fører da til at begge kjøleviftene går på max, det lyser en varsellampe og ac funker ikke!! Skal på den lokale opelforhandleren i morgen, men har lite håp om å få noe annet svar enn at hele ledningsnettet på byttes. Det er en Svart Opel Zafira 2003, 2.0 DTI som står i sola med svarte seter, svart dasjbord og nypåfyllt ac Endret 24. juli 2014 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Opel har iallfall noen av disse kontaktene løse, så kanskje verkstedet kan hjelpe deg med et tips på hvilket du kan bruke. Du kan jo selv se om det er andre kontakter som har like pinner. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er dette kontakter i en skjøt i ledningen, eller er det kontakter i enden på en ledning som går inn i noe? Dersom det er skjøt på en ledning, kan du kappe de ledningene som har dårlig kontakt og legge en kobling utenom kontakten. Lenke til kommentar
joka Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 kan de se slik ut ? dette er slike som vag bruker, og kalles for: "micro timer", "junior timer" og "power timer" junior timer Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 De bør finnes løse. (Om ikke, så er det et bilmerke jeg ikke ville valgt flere ganger...) Men det er mulig bilforhandleren må lete litt i delekatalogen; kanskje finnes det en egen side med bare elektriske kontakter og -stifter, slik som i eksemplet mitt under (det gjelder riktignok traktor, ikke bil...) Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Fikk det svaret jeg forventet på den nærmeste opelforhandleren. Ringte til det annet opelverksted som viste hva jeg snakket om med en gang å kunne fortelle meg at det var matriell som de alltid hadde på lager . Kjøpte 3 stk som satt fast i 50cm med ledning, så nå funker ac som bare det igjen. Endret 24. juli 2014 av Fjernsyn 3 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Bra det løste seg. Ja, dette med forhandlerne til Opel er merkets største problem dessverre. Har selv opplevd forsøk på svindel fra en Opel merkeforhandler. 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Den nærmeste forhandleren gir ikke bra service før de vet at de vil tjene store penger. Den andre svarer på alt jeg spør om og skaffer alt jeg trenger. Det er store forskjeller. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Sikkert en grunn til at det er flere xr-reg opler enn xd-reg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå