Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere gutter om "dirty pics"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en fuckfriend ikke sender meg halvnakne snaps så ville jeg blitt skuffa tror jeg, er jo det dem er til for. Tenne meg, møte meg og knulle meg. Hva bedre enn å starte med en frekk snap? helt normalt og perfekt i grunn :) kjør på. Ingenting slutty med det, å ha fuckfriend er jo mindre slutty enn å drive å knulle rundt, så bare der har du reddet slut-stempelet :)

Anonymous poster hash: 05d7f...487
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis en fuckfriend ikke sender meg halvnakne snaps så ville jeg blitt skuffa tror jeg, er jo det dem er til for. Tenne meg, møte meg og knulle meg. Hva bedre enn å starte med en frekk snap? helt normalt og perfekt i grunn :) kjør på. Ingenting slutty med det, å ha fuckfriend er jo mindre slutty enn å drive å knulle rundt, så bare der har du reddet slut-stempelet :)

Skal vi bli fuckfriends? :D

Anonymous poster hash: bea40...0fa

Lenke til kommentar

Når du får et privat bilde av en jente, er ikke det må mange måter det motsatte av slutty?

Slutty trodde jeg er en holdning eller fremvisning av seg selv i seksuell form til et stort publikum. SÅ om det ble sendt på snapchat til alle og en hver, så er det slutty.

På samme måte som at det blir sett på som horette/slutty å ligge med alt over en lav sko, men om du hengir deg til en enkelt, i privat sammenheng, så er det det mest naturlige her i verden.

Nei, jeg tror nok de fleste (alle) gutter setter pris på en slik handling. Og er dere hatt sex fra før av (f.eks fuckfriend), så vet du jo at han liker kroppen din allerede.

Eneste situasjonen jeg kan se på det som uheldig er om han (seriøst) dater en annen dame. Da kan det teoretisk sett bli litt kleint.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke på det som slutty om en dame sender til meg - men legger denne dama ut slike bilder av seg selv osv så gidder jeg faktisk ikke å bry meg om det. Blir litt for oppmerksomhets sykdom for min del.

Men om de bildene bare går mellom to stykker - Kjør på ! Ingenting er kjekkere enn å få et (halv)naken bilde når du sitter hjemme og egentlig tenkte deg i seng eller i dusjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi bli fuckfriends? :D

Anonymous poster hash: bea40...0fa

hvis du er skikkelig digg og bor i trondheim, så kanskje ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring er at menn liker det der og da, men når kåtheten legger seg så blir de til tider ukomfortabel :p en jeg tidligere hadde en greie med blocket meg på snap, mest sannsynlig fordi han ikke taklet snapsene mine. Han kunne jo bare sagt at han ikke ville ha dem, men han ville vel bare ha sagt at han ikke ville ha dem, men det nektet han å innrømme :p

Anonymous poster hash: 3ed5d...528

Oi, den siste setningen ble litt rar.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at menn liker det der og da, men når kåtheten legger seg så blir de til tider ukomfortabel :p en jeg tidligere hadde en greie med blocket meg på snap, mest sannsynlig fordi han ikke taklet snapsene mine. Han kunne jo bare sagt at han ikke ville ha dem, men han ville vel bare ha sagt at han ikke ville ha dem, men det nektet han å innrømme :p

Oi, den siste setningen ble litt rar.

Tror denne karen du beskriver er en minoritet.

Lenke til kommentar

Jeg har ei venninne på snap som plutselig har begynt å sende dirty snaps, dvs pupper og vagina bilder. For det første tenker jeg litt sånn wtf, iom at det ikke er noe mellom oss, for det andre synes jeg ikke det er noe særlig når jeg holder på med en annen jente.

Lenke til kommentar

Jeg har ei venninne på snap som plutselig har begynt å sende dirty snaps, dvs pupper og vagina bilder. For det første tenker jeg litt sånn wtf, iom at det ikke er noe mellom oss, for det andre synes jeg ikke det er noe særlig når jeg holder på med en annen jente.

Ja, det er baksiden av medaljen. Men som nevnt over - si fra vel da?

Lenke til kommentar

Joda, er ikke noe sånn stort problem egentlig, men TS lurer på hva folk syntes om dem som sender slike bilder. Og ja jeg føler egentlig jeg ser litt ned på personen når hun gjør slikt, saken ville riktignok stilt seg annerledes hvis det var en FF eller noen jeg holdt på med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...