Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iPod Classic bluetooth adapter i Audi A5

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en iPod Classic med 11000 sanger som jeg spiller av i bilen, en Audi A5 2014 modell. Akkurat nå bruker jeg AUX, men jeg vil gjerne ha muligheten til å bruke det innebygde medie interfacet i bilen slik at jeg kan styre musikken, se hvilken sang som spilles av osv derfra. Bruker jeg HTCen min via bluetooth f.eks kan jeg gjøre dette, og tenkte derfor at jeg ville prøve med en bluetooth adapter med iPod'en (mer spesifikt denne: http://www.ebay.com/itm/BLUETOOTH-ADAPTER-FOR-APPLE-IPOD-CLASSIC-120GB-160GB-/400067301241).

Spørsmålet mitt er da om dette vil fungere sånn helt uten videre? Altså, hva er det som avgjør hvorvidt en enhet som er koblet til via bluetooth kan styres via systemet i bilen, samt vise hvilken sang som spilles av o.l? Er dette noe som kun fungerer med smarttelefoner osv, eller kan dette også fungere med noe så antikk som iPod Classic?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Tror dette er noe du bare må prøve, men jeg ville ikke hatt for høye forventninger. Ellers har vel Audi som opsjon Media interface for både 30-pin og Lightning-kabel, som bør virke på alt av Apple-dingser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...