Sithcato Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Sommerkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Bortsett fra bandasje på foten så ble jo dette et ganske så normalt portrett til deg å være. Poncho er jo ikke så uvanlig - brukte det faktisk sjøl tilbake i hippietia selv om jeg nok ikke var noen hippie. Men hvor er pilsen?? Er det her symbolikken kommer inn? For mye pils som resulterte i skadet fot??? Roar Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Bortsett fra bandasje på foten så ble jo dette et ganske så normalt portrett til deg å være. Poncho er jo ikke så uvanlig - brukte det faktisk sjøl tilbake i hippietia selv om jeg nok ikke var noen hippie. Men hvor er pilsen?? Er det her symbolikken kommer inn? For mye pils som resulterte i skadet fot??? Roar Ting og motiv har en tendens til å forenkles når jeg går tilbake til det analoge Roar Ikke noe større hokkuspokkus enn hva jeg husker fra kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg