chaag Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Hei, Når jeg prøver å spille av Netflix videoer på min PC (Windows 7 64 bit) får jeg bare opp en svart skjerm (uten spillerkontroller) Jeg har fulgt alle feilsøkingspunktene på Netflix sine sider (link), uten hell. Jeg har prøvd med både Chrome, Firefox og Explorer. Jeg har 25/25 mbit internett og det fungerer fint å spille av Netflix videoer på min Apple TV, LG Smart TV og iPad. Jeg har også søkt rundt på nettet, uten å finne noen løsning som hjelper meg. Setter stor pris på hjelp Takk Endret 23. juli 2014 av chaag Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det er nok noe gale med silverlight, sjekk om du får opp noe silverlight lignede greier når du høyreklikker på det svarte bildet. Reinnstallere silverlight (Noe du nok har gjort) Sjekke om windows er oppdatert Siste mulighet; reinnstallere windows Lenke til kommentar
chaag Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, har reinstallert Silverlight mange ganger, samt slettet Silverlight mappen i Appdata. Har også prøvd å installere eldre versjoner av Silverlight. Ingenting som fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå