Zepticon Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hei:)Er rimelig fersk på wordpress, så trneger litt hjelp. Jeg har lasted ned et theme til min ferdigoppsatte Wordpress side. Etter at ejg har rotet rundt inni menyene ser den slik ut: Jeg synes dette er bare nesten perfekt, men vil gjerne ha den helt perfekt, så da vil jeg at den skal se ut som dette: Men jeg har ca 0 peiling på hvordan jeg skal gå frem for å få det til. Har prøvd å google, men da får jeg bare oppskrifter på hvordan jeg skal lage mitt eget tema fra scratch. Navnet på themet er "The Box" om det har noe å si Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Gå til Themes -> Widgets Legg til en text widget and put nothing in it. Test. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Gå til Themes -> Widgets Legg til en text widget and put nothing in it. Test. Det var min første tanke også. Desverre ser det slik ut da: Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Er det ikke bare å fjerne widgetene på samme plass (nå tekst widgeten) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Åpne index.phpendre <?php get_sidebar(); ?> til <?php if (0) { get_sidebar();} ?> Endret 23. juli 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Smooth! Det fiksa biffen med sidebaren, men ser ikke ut til at den er responsiv den som inneholder postene mine, da den tar opp samme plass som før.OG den er heller ikke permanent borte da den vises når ejg for eksempel åpner en post Edit: Bare sletta alt i side_bar fila. så forsvant den Endret 23. juli 2014 av Zepticon Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Åpne /wp-content/themes/{themename}/style.css ({themename} =boxtheme?) Endre #sidebar-right { display:inline; float:right; margin-left:2px; overflow:auto; width:135px; } til #sidebar-right { display:none; float:right; margin-left:2px; overflow:auto; width:135px; } Dette endrer litt på alle sidene dine. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Har fått det til å funke nå! Takk for hjelpen Brukte ikke helt din metode men den sendte meg på rett vei i hvertfall.Nå må jeg bare få til å lage en søkeboks i headeren Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Det ser ut for meg som det fremdeles er helt likt som bildet i innlegg #3. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Det ser ut for meg som det fremdeles er helt likt som bildet i innlegg #3. Ja, jeg har drevet å resatt greiene i mellomtiden Prøvde å lage søkeboksen og ville ha alt til å funke fra scratch igjen Jeg gikk inn i style.css og satte bredden på hovedramma til 980, og bredden på høyreboksen til 0. Så sletta jeg alt som sto sidebar.php greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå