AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hadde besök av en gutt for noen dager siden. Det ble litt flørting, tafsing og klining. La merke til at han dro seg mye i håret… og når jeg så et sted, så han samme sted. Når jeg tok et sted på meg selv, rettet han blikket sitt mot det også. Når jeg kom inn i rommet, så han lenge på meg. Er dette tegn på ubevisst flørting, eller at han synes jeg ser bra ut? Liker meg? Takk for svar Anonymous poster hash: f62ed...a01 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Denne tråden endte veldig annerledes fra hva jeg hadde tenkt meg. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Denne tråden endte veldig annerledes fra hva jeg hadde tenkt meg. Hva mener du? Anonymous poster hash: f62ed...a01 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Du har allerede fått besøk, flørting, tafsing og klining og så lurer du på om blikket hans tyder på at han er interessert? 9 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hvorfor legger du så mye i noe så vagt som blikker hans, når dere har gjort konkrete ting som å tafse og kline? Han liker deg, hvis ikke hadde han ikke giddi og tilbragt tid eller klint med deg. Akkurat hva han vil ha ut av et eventuelt forhold mellom dere to er umulig å si ut i fra et blikk, det får dere rett og slett snakke om.Gratulerer, dere er på vei. 2 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tynne, synlige øyne, som glinser Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Denne tråden endte veldig annerledes fra hva jeg hadde tenkt meg. enig! Tynne, synlige øyne, som glinser oh wait, no it didnt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå