Ar`Kritz Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Har du mista nøklene, så gjør du følgene: kjøper nye og får de kodet til bilen. Enkelt og greit... Svarer du på en forumtråd, så gjør du følgende: Les resten av tråden først, og svar basert på det. Enkelt og greit... 1 Lenke til kommentar
Ilexalba Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Hei. Hadde samme problemet her med min yaris, ingen nøkkel og fikk oppgitt en horribel pris for å fikse problemet... er bare det at det er blank løgn!! 11.000kr ble oppgitt at bytte av hjerne og nye nøkler med koding skulle koste. Dette er svindel av egne kunder fra Toyota! Hele greia kosta meg skarve 800kr og da med ny nøkkel ferdig kodet! Brukte et firma som heter immotech, ligger i drammensområdet, har døgnåpent og kommer dit bilen står. Alt han trengte var nøkkelkode(som står i merkeforhandlers register (5siffer) og vipps, på 5 minutter sto bilen og gikk gitt! Og jeg har nå brukt denne nøkkelen i flere dager uten noe problem med startsperre el lign! Wohooo, en billig løsning når uhellet er ute for en uheldig småbarnsmor??? anbefales! At Toyota ikke vil gjøre dette i det minste litt billigere for sine egne kunder håper jeg vil slå tilbake på demselv! Jeg kommer ALDRI til å bruke dem som verksted igjen noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå