Velmont Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Liker Tux slik den er jeg oooo, tux hadde vAErt D-I-G-G me rosa skj0rt! :D Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Iallefall under Egil.B sitt nick. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Heisann Har hatt litt mye å gjøre, så det har ikke vært mye oppdateringer i det siste. Nå skal jeg få lagt opp en med en annen font nederst straks. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 (endret) Skal vi se, da var det litt oppdateringer. Jeg la ved begge slik at det blir lettere å sammenligne. Orginal font: Tahoma: EDIT: Synes jeg bare måtte få med at jeg synes orginalen er best. Det er kun på etterspørsel den siste ble laget. Endret 3. november 2003 av Lord Error Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Må si meg enig i at originalen var best. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 av de 2 så synest jeg den orginale var best. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Her er enda ett forslag (liker orginalen best): Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg også Noen protester ? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Støtter siste utkast. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg liker også originalen best. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *skrikeutorginalen* NÅ er det TIME! For sein idag også... Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Jaja. Da sier vi dette er final, til resten av designet kommer opp. Da blir det sikkert en del justeringer igjen. Anyways, her er logoen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jaja. Da sier vi dette er final, til resten av designet kommer opp. Da blir det sikkert en del justeringer igjen. Anyways, her er logoen. http://home.no.net/lpalm/logo-final.png Ville bare si at den logoen er altfor bred. Jeg kjører 1024*768 og da får jeg en horisontal scrollbar Ellers meget bra arbeid Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Logoen var nice den, men jeg synes det er litt for råflott med teksten: 'Norges linux/bsd-side'. Dette blir tross alt ikke Norges eneste linux-side! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jaja. Da sier vi dette er final, til resten av designet kommer opp. Da blir det sikkert en del justeringer igjen. Anyways, her er logoen. http://home.no.net/lpalm/logo-final.png Ville bare si at den logoen er altfor bred. Jeg kjører 1024*768 og da får jeg en horisontal scrollbar Ellers meget bra arbeid .... Det er selvfølgelig fordi det er en kolonne på venstre side av forumet her Når logoen kommer i toppen blir den 1024 bred og alt er løst.. Min skjerm er forøvrig 1400 bred så da blir logoen litt liten Eller.. Du sier faktisk noe.. Den burde ikke være 1024, men heller 1000 eller 975, fordi det skal jo være litt plass til scrollbaren til høyre og til rammene rundt selve logoen.. Hmm, det bør du fikse LordError, eller så må logoen crop'es Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 mhm.. kan fixe dette når resten av designet kommer opp. da kan jeg bare justere logoen til siden. blir sikkert litt justeringer da. Er det noen som lager siden forresten? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det burde jo stå Norges Linux/BSD site. ikke side. SITE Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det burde jo stå Norges Linux/BSD site. ikke side. SITE ehh... "site", vi er da norske! Jeg er perfekt fornøyd med "Side" :> Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 side høres rart ut i den sammenhengen, men det spiller vel ingen rolle siden alinux-navnet høres amatør ut fra før av. Sorry to say, tanken er god, men navnet alinux klinger ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå