Gå til innhold

alinux.no logo thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk blir mer og mer fornøyd her i gården merker jeg.. :)

 

Allikevel, -> HVOR ble "cat blablal/" linjne av? De var D-I-G-G, men jeg ser dem ikke i Logo4, hax dem inn :] Ingen føler noe stort sympati for logo nr2 lengre, kanskje den kan ta vekk (med tanke på og ikke ha FOR mange valg, da blir det vanskelig) :p

 

 

Bakgrunnen er ikke perfekt fordi den var orginalt ødelagt av jpeg, nå er det blurret ut, men jeg savner de skarpe linjene. :/ Det er rett og slett resultatet av at bakgrunnnsbildet var et dårlig utgangspunkt. Men jeg kunne støtte nr 4 nå altså :) Bare vi får de "cat /ehhae/" greiene tilbake (kanskje forandre det til kernel-saker som sagt)..

 

Velvel, jeg ser du har et øye for komposisjon og design Lord Error, du finner en løsning :)

Lenke til kommentar

Jeg synes "its not leet, its geek" var utrolig teit. Beklager, men det høres ut som om vi er 13 år og bruker slackware hele gjengen. Så vidt jeg skjønner sikter alinux.no mot å være den store norske linux siden, da holder det ikke med slike ting som dette leet og geek greiene. Vi må hjelpe linux og annen åpen kildekode med å bli kvitt nerde-stempelet, åpen kildekode og linux er ikke for nerdene, det burde være for alle og stilige taglines som den i logoen her ødelegger.

 

Ellers synes jeg logoen var knall, likte nr. 4 best. Godt jobbet.

Lenke til kommentar

jaja.. siden av en eller annen grunn så får jeg ikke redigert den øverste posten så får jeg poste her. Jeg la inn forslag 1 og 4 på nytt, siden bildene i den øverste posten ikke er helt i vater.

 

Forslag1 :

logo-test1.png

 

Forslag 4 :

logo-test4.png

 

NY! Forslag 5:

logo-test5.png

Change log.

- Byttet bilde bak. Si i fra om dere liker det eller ikke. Det er byttet pga kvalitet og oppløsning (kan nå lage logo 1024 pix, bredt om ønskelig)

- lagt til en liten grå/svart stripe over det gule, you like?

 

Kom igjen, sleg opp litt meninger om hva dere liker.

Endret av Lord Error
Lenke til kommentar
Nice avatar! Forøvrig likte jeg ikke bakgrunnen på forslag 5, men de andre modifikasjonene.

Det virker som bakgrunnen overlapper seg  :grumpy:

Takk for den. Skal notere meg det ang bildet. Ang. avatar, hvem som helst kan bruke den om de skulle ønske det. Jeg kan sikkert få laget noen skribent,red.adm etc. avatarer etterhvert også. Akkurat nå har jeg tatt meg en liten pause fra logoen. Lager litt annen alinux.no grafikk ting/tang. Disse må dere gjerne bruke hvis dere skulle ønske det.

 

Her er forøvering et alinux.no hdd icon.

alinux-hdd_icon.png

 

Egil.B : Er det mulig at jeg event. kan få et par sider på alinux.no for grafikk ang. alinux?

Endret av Lord Error
Lenke til kommentar

jah.. Da var det tid for en oppdatering igjen.

 

logo-test6.png

change log.

- oppdatert bredde, er nå 1024px.

- lagt til litt kernel code (fra arch/i386/kernel/process.c)

- laget den grå linja litt svakere (kommentarer om den takk, litt greit å høre hva folk synes)

- lagt tilbake den andre bakgrunden (kommentarer om det også?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...