DummeGaas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg synes forslag 1 + It's not leet, it's geek + litt tydeligere A. Det hadde vært stilig om du tok litt kildekode fra kernelen, forminsket det skikkelig og la det inn på venstre et sted, om du skjønner. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Må nesten si takk for all ros! Har dere noen flere ideer om noe jeg kan fixe på? noen fler små detaljer kanskje? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Meeget bra LordError! Kunne kanskje hatt 'a'en som en @. Ellers er fireren den beste sålangt(etter min mening) Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg synes forslag 1 + It's not leet, it's geek + litt tydeligere A.Det hadde vært stilig om du tok litt kildekode fra kernelen, forminsket det skikkelig og la det inn på venstre et sted, om du skjønner. Ja, har faktisk være inne på tanken. Tenkte på å kanskje legge inn noe kode fra kernelen. Var å titta etter et "kult" segment i sta. Skal se om jeg får tatt med det i neste forslag. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kunne kanskje hatt 'a'en som en @. Nei; nei; nei. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Meeget bra LordError!Kunne kanskje hatt 'a'en som en @. Ellers er fireren den beste sålangt(etter min mening) Personlig vil jeg ikke bruke @ i steden for a, det er litt pga at det er andre i nettverket som bruker det + at jeg tror det _kanskje_ blir litt teit og ikke passer helt inn i den stilen som er nå. Hvis det er fler som synes at vi skal ha @ i steden så skrik ut så lager jeg et forslag. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 @ blir for Komputer for alle. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Min stemme går til forslag #3, men gjerne med Tux på. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ok, det var bare en liten innskytelse, IOM at alle de andre sidene har det... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 http://www.amobil.no/ http://www.amac.no/ Ingen @ der. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 jaja. Nå tviler jeg på at det blir noe flere forandringer før over helgen (skal bort). Det er mulig jeg legger opp et forslag til først. Kom gjerne med ideer, tanker og forslag så vi kan vidre utvikle logoen. Jeg skal legge opp et forslag med en annen bakgrun over helgen også. Med andre ord: Er det noe du vil ha mere av, mindre, noe nytt eller ha fjernet _skrik ut_! Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 http://www.amobil.no/http://www.amac.no/ Ingen @ der. http://www.akam.no/ har det da Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Likevel, det er ikke "alle andre". Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Likevel, det er ikke "alle andre". mhm.. så sant, men han sa de andre. Det betyr ikke at alle har det, men "de" antyder at det er flertall. Jaja, man kan ikke alltid ha rett. :-? hehe Men, nå... tilbake til topic. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kunne kanskje hatt 'a'en som en @. Nei; nei; nei. Nei, nei, nei! Ikke @ som a'en, det ødelegger både det estetiske og er som kjære DumGås ;P sier veldig "komputar for alle". Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Bagrunds bildet er litt fuzzy ja. Skal se om jeg får fixet det. Orginalen var jpg ja. Sånn er det når man rapper et annet bildet vet du. synes det passa litt fint, men det er begrenset hva jeg kan fixe på med det. Hvor kommer orginalbildet fra da? Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Bagrunds bildet er litt fuzzy ja. Skal se om jeg får fixet det. Orginalen var jpg ja. Sånn er det når man rapper et annet bildet vet du. synes det passa litt fint, men det er begrenset hva jeg kan fixe på med det. Hvor kommer orginalbildet fra da? Det er hentet fra www.kde-look.org, det ligger der som "public domain" Eller som jeg kaller det, gjør hva du vil med det (I dont care). Lenke til kommentar
dvj Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 logo 4 var enormt bra tørr jeg spørr hva du brukte til å lage logoene? Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 UPDATE! Jeg fikk nettop svar fra eieren av tux'en. Han har ingen problemer med at vi bruker den i logoen, men han vi ha credit for tux'en samt en link til siden hans. Ueland og Egil, hva synes dere om det? Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 logo 4 var enormt bra tørr jeg spørr hva du brukte til å lage logoene? Adobe Photoshop, i wine da. ikke noe windows her i gården nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå