Gå til innhold

Rar.

Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud.

Mtp. kommentaren fra Zarac og svare fra Kv84 virker det som om det er meningen med tråden her ihvertfall.

Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose.

Nei, ser dårlig ut

Lenke til kommentar

Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud.

Mtp. kommentaren fra Zarac og svare fra Kv84 virker det som om det er meningen med tråden her ihvertfall.

Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose.

Nei, ser dårlig ut

Da burde du lese litt mer. Bare forteller litt ord om meg iforhold til tingene jeg skriver. Når jeg møter en fyr er jeg ikke interessert i flere. Men om du holder på med flere på en hang er opp til deg.

Lenke til kommentar

Nei, ser dårlig ut

Da burde du lese litt mer. Bare forteller litt ord om meg iforhold til tingene jeg skriver. Når jeg møter en fyr er jeg ikke interessert i flere. Men om du holder på med flere på en hang er opp til deg.

tumblr_lqh0ehQsuN1qdlkgg.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...