Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg er ikke rar, jeg har bare masse kjærlighet å gi. Er overfylt her. Når man har mye å gi, må en gi det bort, ikke sant. Er ekkelt å elske seg selv, og det holder jeg ikke ut. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Hva består de stjernene over her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg er ikke rar, jeg har bare masse kjærlighet å gi. Er overfylt her. Når man har mye å gi, må en gi det bort, ikke sant. Er ekkelt å elske seg selv, og det holder jeg ikke ut. Sånt er utrolig irriterende, folk som skal kose, ta, dra, sleike på osv hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 På seg selv ja. Men på andre er det koselig å kose. Hvorfor gjør en det ikke mer. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 På seg selv ja. Men på andre er det koselig å kose. Hvorfor gjør en det ikke mer. Kom og kos alt du vil. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose. 1 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Nei, ser dårlig ut Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Stjernene er rating for tråden Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Det er ingen som tør å nærme seg "crazy pussy" vettu Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Det er ingen som tør å nærme seg "crazy pussy" vettu https://www.youtube.com/watch?v=qyWczXey0IQ Er ikke meg selv lik Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nei, ser dårlig ut Kanskje du kan si litt mer om hvem du er og hva du ser etter? For eksempel kan du fortelle hvor gammel du er, hvor du befinner deg og hvilke planer du har for året. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Da er du litt for gammel for meg. Dessuten tror jeg ikke at jeg kan konkurrere mot verdens koseligste fyr. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 30år, bor i Oslo, singel, på leting, har møtt verdens koseligste fyr, Da har du ikke møtt meg 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Mtp. det du skriver på forumet her vil jeg påstå at det ikke er så rart at du ikke får napp egentlig, desverre. 4 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Mtp. det du skriver på forumet her vil jeg påstå at det ikke er så rart at du ikke får napp egentlig, desverre. Rapportert. Endret 23. juli 2014 av Kv84 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud. Mtp. det du skriver på forumet her vil jeg påstå at det ikke er så rart at du ikke får napp egentlig, desverre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud.Mtp. kommentaren fra Zarac og svare fra Kv84 virker det som om det er meningen med tråden her ihvertfall. Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose. Nei, ser dårlig ut Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud.Mtp. kommentaren fra Zarac og svare fra Kv84 virker det som om det er meningen med tråden her ihvertfall.Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose. Nei, ser dårlig ut Da burde du lese litt mer. Bare forteller litt ord om meg iforhold til tingene jeg skriver. Når jeg møter en fyr er jeg ikke interessert i flere. Men om du holder på med flere på en hang er opp til deg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Nå er hun vel ikke her på forumet for å få napp heller, selv om hun helt sikkert har fått tilbud.Mtp. kommentaren fra Zarac og svare fra Kv84 virker det som om det er meningen med tråden her ihvertfall.Har du fått noen PM-er ennå? Det er vel nok av ensomme gutter/menn her på forumet som er villige til å kose. Nei, ser dårlig ut Da burde du lese litt mer. Bare forteller litt ord om meg iforhold til tingene jeg skriver. Når jeg møter en fyr er jeg ikke interessert i flere. Men om du holder på med flere på en hang er opp til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå