Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 for det første, de har den første versjonen av renegade sp som ble sendt ut for LANG tid siden der tilogmed westwood sier klart fra at AI er langt fra ferdig i den versjonen og har dermed ikke grunnlag for å kommenteres i deres preview. pc gamer uk har gjennom tidene klaget på de fleste av westwood sine spill! men uansett, les dette. pc gamer uk mener medal of honour er fantastisk, er nesten ikke scripta osv. hahhahaha. dere mener medal of honour har fantastisk grafikk, vel, sammenlign de med renegade, like bra begge to. gameplay finnes ikke i medal of honour, er umulig å snike seg innpå fienden pga i det øyeblikket ( UANSETT hvor stille du er ) du tråkker innenfor et "trigger" område så vet han du er der og skyter deg! ALLTID! selv om du ligger bak busker og ikke kan se noe som helst så vet han du er der! pc gamer uk er et amatør blad, de hyller de store titlene, en av tingene de klaget på var dårlig AI! vet dere hvorfor! pga de er for fuckings vant med scripta spill som medal of honour! kommentar fra louis castle som jobber ved westwood og var med på å starte selskape. her er noe pcgamer uk aldri fatta når de klaget på AI! GBase In some reviews the testers are complaining about the AI in the singleplayer-mode... Louis Castle Well that´s what we´re just talking about. I mean it´s different. You can jump up a ladder and catch a guy by surprise because you´re coming from behind. In Medal of Honor you never do that because as you´re climbing up the ladder the game would trigger a script and they would know you´re coming. But because we rely on real sound effects when you throw something out there they will react to it. Which I find is pretty satisfying, as a gamer. But I understand where they are coming from, I can see where there will be an impression. It is actually that our general AI is very good but we don´t have enough specific cases like guys rolling grenades underneath a chair. We don´t have enough of those to make it feel smarter. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 uff...vær så snill å la PCgamer UK være, dette er et av de mest latterlige postene jeg har sett... Siden du opplagt er en Renegade fanboy så ble du helt sikkert veldig skuffet over hvor forferdelig dårlig dette spillet er. Men PCgamer UK har ingenting med dette å gjøre, de tester spillene slik som de får dem (de får en reviewers copy fra utgiverne), og prøver å lage mest mulig objektive artikler utifra dette, og hvis denne versionen har mangler så er det utgiverne og utviklernes feil og ikke PCgamers, så slutt å bash PCgamer UK, som faktisk er et veldig bra PC mag. (men ganske opplagt langt utenfor din rekkevidde av forståelse, jeg regner med de bruker litt for komplisert engelsk for deg) Og hvis du skal prøve å forsvare Renegade må du komme opp med noe som er litt bedre enn "Medal of Honour suxx0rs, Renegade er BEST!¤!"&/" Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 spilte demoen til mohaa, synes ikke det var noe spesielt med det untatt at det var uendelig med fiender på en del steder, noe jeg synes var veldig dumt. sprengte alle de rakett mitraljøsene, kom ikke lengre enn det, går det ann og komme lengre i demoen forresten? til alle dere grafikkfans, kjøpe 3dmark2001 pro og spill gamedemo der. dere ville vel gitt det spillet 6/6 siden det har så god grafikk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Du er tydeligvis blitt såret over renegades dårlige kritikk, og vil da hevne deg ved å slenge dritt om MOHAA, og bladene som foretrekker det fremfor C&C. PCgamer Uk er faktisk et av de største og profesjonelle spillbladene, så å kalle dem amatører bare fordi de ikke syns noe om renegade, blir litt for tåpelig... Og for å ta for seg den scriptinga når du kommer innenfor et visst område på en spiller i MOHAA, så vil han alltid merke deg.. dette synes jeg er genial, tror du virkelig det er mulig å snike seg opp mot en soldat som er på VAKT? prøv å snike deg frem i fullt kamp utstyr, 30kg utrustning... når du kommer nærme nok vil han selvsagt høre deg, eller merke deg på et eller annet vis.... Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Nå må jeg bare forsvare MOH litt. Har spillt gjennom hele spillet, og det var utrolig artig, selv om mye var scriptet, og det var litt lett, og PC'en min ikke er kraftig nok til å kjøre alt på maximum. Spillet var koselig nesten hele tiden, og hadde god variasjon. Jeg kan bekrefte med en gang at det GÅR an å snike seg inn på fiender, en må bare ikke lage en lyd og passe på at dem ikke ser deg! ER enig i at det er irriterende at fi ser deg når du ligger i buskene, men det er jo programmererene sin feil :/ Har ikke prøvd Renegade enda, så jeg kan ikke sammenligne enda. Pizzabud, det er ikke uendelig med fi på Demoen av MOH, det er du som ikke er offensiv nok, du må rykke frem og drepe, ikke kose dem ihjel =) Når du har sprengt alle 4 kanonene på slutten, så er du ferdi med demoen. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: Og for å ta for seg den scriptinga når du kommer innenfor et visst område på en spiller i MOHAA, så vil han alltid merke deg.. dette synes jeg er genial, tror du virkelig det er mulig å snike seg opp mot en soldat som er på VAKT? prøv å snike deg frem i fullt kamp utstyr, 30kg utrustning... når du kommer nærme nok vil han selvsagt høre deg, eller merke deg på et eller annet vis.... he he, når vi først diskuterer realisme i MOH så er det tydelig for meg at LYD ikke er en essensiell strategisk ingrediens i det spillet. Så lenge man befinner seg "utenfor" et visst område, men likevel innenfor et leirområde, så er det mulig å støye og bråke så mye man vil med granater, geværer etc. Vaktene vil likevel ikke reagere. Her er andre spill langt bedre, eksempelvis Thief - serien. OK, i det spillet er sniking en vesentlig del, men likevel :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Kritikken mot MOH-AA som går på det med at: - Fi ser deg uansett hvor du befinner deg innenfor et gitt område, selv bak busker...... - Fi respawner...... - Dine "medspillere" hvis det kan kalles det er jo så vannvittig statiske. F.eks. Omaha-mission'et..... ....er berettiget. Grafikken er grei. Syns faktisk at RTCW er litt mer action. Ikke no' favoritt det heller da..... Liker Unreal Tournament (Multiplayer) Jada, jeg vet at det ikke er så realistisk, men det skal det heller ikke være. Bare full tømmings.... Ellers > Operation Flashpoint (Best ever?) og Ghost Recon (litt kort?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 selfølgelig skal vakter som er på offansiven legge merke til deg! men herregud! kryper jeg gjennom alle buskene slik at han umulig skal kun se meg så blir jeg uansett truffet på 1 kula. begynner jeg bak en murvegg i et brett så med en gang jeg popper hodet fram så blir jeg truffet! pc gamer uk kan såvel være stort magasin, men herregud, jeg driter langveis i om de foretrekker medal of honour foran renegade! saken er at de kommenterer ting de ikke har grunnlag for å kommentere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 medal of honour er som en film der du er hovedpersonen og klarer alt! det er så scripta at det er utrolig! spring en vei og overlev! alltid! alltid samme vei som fungerer! slik som omaha brettet! springer du samme vei så klarer du deg ALLTID! det ene brettet er det værste, kommer ut av "manor" house, skal springe en lang vei for å komme til bilen der min allierte står. øyeblikket jeg tråkker over en avstand så kommer det uendelig med fiender, jeg kan vente på samme plass i 40 min, kommer ingen, men i øyeblikket jeg går over den sonen så kommer de i hopetall. det er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå