Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortelle samboer om meg selv sexuelt

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en dame i 9 år nå, veldig glad i hverandre og har også barn sammen. (Jeg er mannen inforholdet)

Føler egentlig vi aldri vi blir 100% avslappet rundt hverandre når vi har sex. Vurderer derfor å ta første steget å fortelle henne alt om meg (seksuelle siden)' med det så mener jeg alt jeg liker, alt ønsker osv....

Målet er jo at hun skal være helt komfortabel rundt meg og vi skal få et bedre sexliv..

Noen ting er jeg litt usikker på å fortelle, samtidig som jeg føler det er viktig å høre alt?

Så da spør jeg

- bør jeg fortelle om de fantasier jeg har som ikke involverer henne (hva jeg onnanerer til osv)

- det faktum at jeg lukter på trusene hennes når hun er bortreist (og onnanerer til dette)

- at jeg har veldig lyst å ta henne i rompa

- en finger i rompa mi er spennende, men ikke mer enn det (dildo osv)

- har sinnsykt lyst hun skal svelge når hun suger meg

- har lyst å komme i ansiktet hennes

Dette er de tingene jeg er usikker på.

Hører gjerne alles meninger om dette, og veldig interessert å vite hvordan en jente som i bunn og grunn var negativt til disse tingene ville reagert om samboer nevner det..

Vet at ingen av disse tingene er seksuelt unormale, men samboeren min relativt straight når det kommer til sex. Dette har nok noe med noe dårligere selvtillit.

Anonymous poster hash: f0315...bc7

kan også legge til:

- Blir som regel ganske kåt når hun menstruerer, ikke missforstå, tenner i på mensen i seg selv. men tror mer det er rettet mot han hun absolutt ikke vil ha sex da og jeg tenner på det "vil ha, men ikke får"

Anonymous poster hash: f0315...bc7

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke forteller noe om det - så vil dere aldri finne ut av det. Om dere har muligheten så lag istand en avslappet steming. Levende lys - litt vin og start å prat. Spør forsiktig hva slags fantasier hun har kanskje og si litt av dine. Ikke nødvendigvis fortell alt med en gang men ta det litt rolig.

Kjøp kanskje et par-spill på kondomeriet eller en annen butikk, skaff barnevakt og spill sammen med litt vin i glasset. Enten så ender det med en kveld med masse latter eller masse kos =)

Lenke til kommentar

selvfølgelig skal du fortelle henne alle disse tingene! Hva er det som feiler disse mennene fra feminist-tiden? Helt håpløse jo! nei og nei og atter nei, stakkars mann Hvorfor føler du at du ikke kan si at du har lyst til å komme i ansiktet hennes eller ta henne i rompa f.eks? Det er jo verdens mest vanlige ting å si! Det er jo slik man utforsker hverandre og har deilig og spennende sex, hva er det du driver med mann? huff, 9 år?!........

Jeg spør om sånt før jeg en gang er sammen med en jente, og det er alltid positivt å ytre sine ønsker for hverandre, jentene tenner jo på det!

Du kan begynne litt forsiktig, fortell om hva du vil gjøre med henne, så ser du an litt, jo mere komfortabel dere blir jo mere utgående kan du bli, hva du tenner på som ikke involverer henne osv.... trusene kan være din lille hemmelighet :p

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Du er vel inne på et felt hvor modenhet har stor betydning. Er hun moden vil hun lytte til hva du har å si fremfor å bli fornærmet. Det er ikke dermed sagt at hun vil være med på ønskene dine, men hun kan ihvertfall forsøke noe av det og si ifra hva som er aktuelt videre og ikke. Jeg tenker at du bør ikke få noe verre enn nei.

Forteller du det ikke tenker jeg du vil bygge opp en følelse av mer og mer utilfredshet, mer tomhet. Avhengig av hvor stor betydning dette har for deg, kan det ende med beslutningen om å fortsette sammen eller ikke.

Lenke til kommentar

Hei. Har samme greia som deg TS.

Det er så mange ting jeg skulle ønske vi kunne prøve, analsex, finger i rompa (mi), at hun tar imot ladningen i ansiktet eller svelger.. og trekant med en ekstra mann eller ei ekstra dame...

Min samboer svarer bare at jeg maser for mye, og at hun vil gjennomføre det når hun blir klar. Problemet er at hun ikke er klar nå, og mest sannsynlig ikke kommer til å bli klar noen gang.

Anonymous poster hash: f2069...6da
Lenke til kommentar

Hei. Har samme greia som deg TS.

Det er så mange ting jeg skulle ønske vi kunne prøve, analsex, finger i rompa (mi), at hun tar imot ladningen i ansiktet eller svelger.. og trekant med en ekstra mann eller ei ekstra dame...

Min samboer svarer bare at jeg maser for mye, og at hun vil gjennomføre det når hun blir klar. Problemet er at hun ikke er klar nå, og mest sannsynlig ikke kommer til å bli klar noen gang.

Anonymous poster hash: f2069...6da

Vel, ikke for å være stygg eller ufin - men heller for å fortelle mine tanker omkring akkurat det. (Regner med det er det dere ønsker siden dere spør her inne)

Jeg forhører meg som oftest om slike ting i forkant av forholded, eller i forkant av eventuell seriøs flørting/dating. Er det "kjedelige-og-gammeldagse-tanker" omkring sengekosen så er det no-go fra meg.

Det ville rett og slett blitt et lite problem som hadde vokst seg større og større iløpet av forholdet for min del. Derfor er jeg heller ærlig i begynnelsen for å forhindre et forhold som egentlig ikke ville fungert optimalt.

Jeg skyver selvfølgelig ikke alle bort om de nekter Anal-3000-Super-Huge-Sex-Swing på soverommet - men folk som er kjedelige i senga er rett og slett for kjedelig for meg... Ellers så kan temaet tas opp, gjerne i forbindelse med alkohol, da det har en tendens til å lette litt på trykket rett og slett og kanskje man svarer litt mer ærlig eller fritt enn hva man hadde gjort ellers.

Men håper dere begge to tar dette opp med deres respektive og tar sex'en til et nytt nivå!

Lenke til kommentar

Jeg ville vel ikke presentert en smørbrødliste med alt i fra "sex på kjøkkenet" til "trekant med buttplugs, strapons og en bøtte vaniljesaus".

Men å begynne i det små med det å bli trygg på å dele de ting en liker eller har lyst til å prøve med partneren sin må vel være en forutsetning for ethvert varig forhold, så her er det bare å sette i gang.

Anonymous poster hash: 803a9...ae4
Lenke til kommentar

Husk også at å fortelle noe er "point of no return", ergo ingen vei tilbake. Har du fortalt noe så har du åpnet sekken. Derfor veldig viktig at du tar det på rette måten, rette tidspunktet, rette stedet.

Det kan være at dere setter dere ned og forteller hverandre alt til at du lufter en liten tank en gang og så tar annet andre ganger. Det kan jo hende at hun sier "oi, det hørtes kjempe gøy ut og jeg fantaserer om det samme selv". Men bare ta det på det rette tidspunktet og må den måten du tror hun er mest mottakelig for slikt.

Lenke til kommentar

Om man ikke forteller fantasier så kan man heller ikke få dem oppfylt.

Hva med å begynne forsiktig og så se hvordan hun tar det?

Enig her. Husk også at begge to må ta ting med godt humør, uansett hvordan det ender opp. Om trådstarter får dama med på analsex og det ender i fiasko, er det bare å le av det sammen og droppe det prosjektet for denne gangen. Det siste man må gjøre er å skylde på hverandre og klage over at det ikke gikk. Det er nok en stor turn-off for de aller fleste, vil jeg tro. Husk også å respektere henne og hennes ønsker. Om hun plent nekter å ta den bak er det ikke noe du får gjort med det. Skal hun sove med ett øye åpent? :p Dere er to om dette på godt og vondt. Aldri glem det. En av de aller største grunnene til hvorfor folk skiller lag er pga mangel på kommunikasjon. Det gjelder både i hverdagen og i senga.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...