Prusk Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 "Ken sent me" Ikke bare ble vi flinke i engelsk. Vi måtte skrive raskt, ellers kjørte taxien fra oss! 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ikke bare ble vi flinke i engelsk. Vi måtte skrive raskt, ellers kjørte taxien fra oss!Godt poeng. Å skrive raskt er viktig i nesten alle online spill, f. eks FPS uten at du blir drept, eller MMO uten å kaste bort unødvendig tid mens du er i raid eller hva det enn måtte være. Ulempen er jo gjerne at man kan få for vane å skrive mye feil siden det ikke nødvendigvis er så veldig viktig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Filmer er nok det som har bidratt med at min Engelsk har blitt bedre, før så jeg filmer med tekst på mens nå fordrar jeg ikke teksting på filmer lengere. I online spilling lærer man jo omtrent bare bannskap Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Dette kan jeg bekrefte! Surfet inn til en 6-er i engelsk på ungdomsskolen med bruk av idiomatiske uttrykk og fraser jeg lærte i spill. 5-eren i muntlig har jeg etter timesvis med voice chat med amerikanske spillere. Heldige deg. Jeg fikk redusert karakter i muntlig engelsk på undomsskolen på grunn av, og jeg siterer, "en amerikansk sleng på uttalen". Hun sa jeg skulle hatt 4, men fikk 3-. Noe lærinnen sa åpent i klassen, så antageligvis alle ~30 hørte det... Har gitt meg snakkesperre for engelsk i flere år nå. Driver med noe engelsk kursing nå, for få forbedret den karakteren - ved siste engelsk muntlig fremføring fikk jeg en 6'er, noe jeg kjenner gjorde veldig godt på flere måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg