Bamsen Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 I dag så var jeg hos platekompaniet og jeg hadde virkelig lyst på et par med beats med de koster 2600kr! Hvorfor er de så dyre i motsetning til andre hodetelefoner? Er en gutt på 16år Har ikke jobb siden jeg sluttet på kiwi! dårlig jobbmiljø! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Pga eiernes ønske om at produktene deres fremstår som luksusprodukter med tilhørende prisnivå og lønnsomhet. Finnes trolig en bråte andre hodetelefoner som spiller bedre og koster mindre. 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Beats er et moteprodukt. Da blir det fort mye dyrere enn tilsvarende hodetelefoner når det kommer til lyd kvalitet. 2600kr er forsåvidt ikke hva jeg ville ha kalt en dyr hodetelefon Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) De har da i det minste forbedret seg kvalitetsmessig. Det er grenser for hva folk aksepterer. Mandela er inne på essensen her. Det er ikke et produkt med god verdi i forhold til pris hvis du tenker kvalitet og ytelse, men mote har i alle fall for meg ikke så mye med logikk å gjøre. Endret 23. juli 2014 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå