Skjeggape Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er vel ingenting som slår å få snaps av en mann som står å pisser med vilje utenfor doskåla. Kutta ut snapdritten etter det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Er nok ikke "normalt" nei, men so what? Nei, ærlig talt, normalt kan det da ikke være at en gutt snapper ræva si og tror det er sexy? Seriøst, hvilken verden lever vi i? Anonymous poster hash: e6fff...0a3 Baserer du dine egne meninger på hva som er normalt eller ikke? Det er bare veldig forstyrrende å få en slik snap. En ting er et bilde av en sexy gutt bakfra i helfigur, med bukse eller boxer, det kan jeg godt få - men et nærbilde av en ræv som heller ikke i utgangspunktet er noe særlig? Svært forstyrrende... Anonymous poster hash: e6fff...0a3 Forstyrrende? Ja, hvilken verden er det vi lever i? Anbefaler deg å se ut vinduet, dette er småtteri! Han er ikke mye forfengelig, faktisk så lite at jeg ikke gadd han mer. Er det noe som er usexy så er det "menn" som sender snaps av ræva si, og som lever på junk. Man blir fort lei av å se samme dude spise boller 4 ganger for dagen, og drikke milkshake etter trening. Heldigvis har jeg tinder, så ny fyr er allerede i sikte Anonymous poster hash: e6fff...0a3 Arrogant. Kynisk. Overlegen. Bare noen ord som poppet opp i hodet mens jeg leste dette. Hvorfor gjør du dette til et problem? Anonymous poster hash: a3d97...371 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 En verden der folk åpner snaps når de kjører bil og hopper videre til neste lekkerbisken på Tinder når den forrige viser seg å ikke være noe tess. Ser ikke helt poenget med denne tråden. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Er nok ikke "normalt" nei, men so what? Jeg liker ikke ræva di, deal with it Anonymous poster hash: e6fff...0a3 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg liker ikke ræva di, deal with it Anonymous poster hash: e6fff...0a3 Helt greit det, just don't be a bitch about it. Er du som overdriver dette her. Og, det er du som starter en tråd om det, som om fyren gjorde noe helt fryktelig perverst og traumatisk mot deg. Anonymous poster hash: a3d97...371 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er vel mange meninger om temaet, men jeg spurte en gang i et ferskt forhold hva det var med meg som fanga oppmerksomheten hennes. "Sprettrumpa di" sa hun og så litt flau ned i gulvet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå