Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han sendte meg bilde av ræva si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke "normalt" nei, men so what?

Nei, ærlig talt, normalt kan det da ikke være at en gutt snapper ræva si og tror det er sexy? Seriøst, hvilken verden lever vi i?

Anonymous poster hash: e6fff...0a3

Baserer du dine egne meninger på hva som er normalt eller ikke?

Det er bare veldig forstyrrende å få en slik snap. En ting er et bilde av en sexy gutt bakfra i helfigur, med bukse eller boxer, det kan jeg godt få - men et nærbilde av en ræv som heller ikke i utgangspunktet er noe særlig? Svært forstyrrende...

Forstyrrende? Ja, hvilken verden er det vi lever i? Anbefaler deg å se ut vinduet, dette er småtteri!

Han er ikke mye forfengelig, faktisk så lite at jeg ikke gadd han mer. Er det noe som er usexy så er det "menn" som sender snaps av ræva si, og som lever på junk. Man blir fort lei av å se samme dude spise boller 4 ganger for dagen, og drikke milkshake etter trening. Heldigvis har jeg tinder, så ny fyr er allerede i sikte

Arrogant. Kynisk. Overlegen. Bare noen ord som poppet opp i hodet mens jeg leste dette. Hvorfor gjør du dette til et problem? Anonymous poster hash: a3d97...371
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke ræva di, deal with it

Helt greit det, just don't be a bitch about it. Er du som overdriver dette her.

Og, det er du som starter en tråd om det, som om fyren gjorde noe helt fryktelig perverst og traumatisk mot deg. Anonymous poster hash: a3d97...371

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...