Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen tips til hvordan jeg kan glemme denne gutten?

Anbefalte innlegg

Hei. Skal gjøre historien kort. Har kjent en gutt i noen måneder, og jeg er rimelig betatt av han. Vi har ikke daglig kontakt, siden han bor langt unna meg for tiden pga studier, men vi avtales og treffes i ny og ned.

Vi skal treffes igjen om noen dager, på hans intiativ. Han sender meg bare meldinger for å avtale og møtes. Virker ikke som om han vil chatte med meg på sms. Vet ikke hvorfor… :( Jeg føler han er litt tafatt, og jeg er egentlig jævlig usikker på hvor jeg har han. Jeg føler dette er galskap, fordi jeg liker han så jævlig godt som jeg gjør.

Når ferien er slutt, så reiser han tilbake dit hvor han studerer, så dette er egentlig bare dødfødt, eller hva tror dere. Jeg vet heller ikke hvorfor han vil møte meg når vi uansett må ta farvel med hverandre...

Jeg vil egentlig bare glemme fyren, eller dvs. slutte å tenke så mye på han osv. Har blitt så ille at jeg drømmer om han.

Noen tips til hvordan jeg skal glemme han? Dette er sårt. Har ikke følt noe slikt på lenge.

Hilsen fortvilet og lei jente.

Anonymous poster hash: 20254...eb3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ta over for han jeg hehe :p

Men jeg har vært der selv, møtte ei jente i oslo som var der hver andre helg, Det ble mye følelser og romanse men faren endte opp med og flytte hjem til der hu var fra og hu var ikke lenger i oslo hver andre helg. Det var vanskelig og det var vondt men det er et godt minne, Se om du klarer og ha det litt gøy sammen og bit tenna sammen og aksepter at det ikke fungerer men behold de gode minnene =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ta over for han jeg hehe :p

Men jeg har vært der selv, møtte ei jente i oslo som var der hver andre helg, Det ble mye følelser og romanse men faren endte opp med og flytte hjem til der hu var fra og hu var ikke lenger i oslo hver andre helg. Det var vanskelig og det var vondt men det er et godt minne, Se om du klarer og ha det litt gøy sammen og bit tenna sammen og aksepter at det ikke fungerer men behold de gode minnene =)

Ja, gjerne det. Tror en rebound hadde vært midt i blinken akkurat nå. For nå har jeg det ikke så bra.

Han er jo hjemme her av og til, og flytter tilbake om noen år når han er ferdig med å studere - men det er jo veldig lenge til. Skal prøve å nyte tiden med han… så lenge det varer…...

Lenke til kommentar

1. Han vil antageligvis bare møte deg for sex

2. Bare kutt han ut med engang.

Når han ikke vil prate med deg på meldinger/internett(?) og kun vil møte deg, så virker det som at han kun møter deg for å holde liv i håpet om å ha sex med deg før han flytter.

Jeg vet hvordan det er å være betatt/forelska. Svaret er rett og slett å bare slutte å svare han på telefon eller ha kontakt med han. Ignorer han. Du kommer til å ha det helt jævlig og ha dritdårlig samvittighet når han fortvilt prøver å få et svar fra deg på hvorfor du ikke vil møte han. Hvis du ikke ser et fremtidig forhold mellom dere så er det jo ikke vits å pule han og vente på at han skal dra til en annen plass for å studere.

Hvis du derimot ønsker å bli såret hinsides mye så kan du ha sex med han og knytte enda sterkere med han helt til han flytter og dere aldri ser hverandre igjen...

-Gutt

Anonymous poster hash: 07bb7...e30
Lenke til kommentar

1. Han vil antageligvis bare møte deg for sex

2. Bare kutt han ut med engang.

Når han ikke vil prate med deg på meldinger/internett(?) og kun vil møte deg, så virker det som at han kun møter deg for å holde liv i håpet om å ha sex med deg før han flytter.

Jeg vet hvordan det er å være betatt/forelska. Svaret er rett og slett å bare slutte å svare han på telefon eller ha kontakt med han. Ignorer han. Du kommer til å ha det helt jævlig og ha dritdårlig samvittighet når han fortvilt prøver å få et svar fra deg på hvorfor du ikke vil møte han. Hvis du ikke ser et fremtidig forhold mellom dere så er det jo ikke vits å pule han og vente på at han skal dra til en annen plass for å studere.

Hvis du derimot ønsker å bli såret hinsides mye så kan du ha sex med han og knytte enda sterkere med han helt til han flytter og dere aldri ser hverandre igjen...

-Gutt

Anonymous poster hash: 07bb7...e30

Magefølelsen min sier bare at han ikke er så flink med meldinger osv. Og den sier at han ikke bruker sms til chatting… Tror han er sånn mot alle ut i fra hva jeg har sett. For han sender jo oppfølgingsspørsmål tilbake, og gjerne fler når jeg sender han en hva skjer-melding. Men det kan jo hende at det bare jeg som er innbilsk.

Her om dagen spurte han meg "Skal vi finne på noe" og da håper jeg at han mente finne på noe, ikke treffes for å ha sex… eller.. men ja, er nok best å kutte kontakten egentlig, selvom jeg har et lite håp om at han liker meg på samme måte.

-TS

Lenke til kommentar

Noen liker bare ikke chatting på sms, jeg er en av dem. Jeg bruker sms kun til å avtale å møtes og småe meldinger/notiser, så får man ta samtalene når man ser hvem man snakker med.

Nå skal det sies at jeg sikkert er litt eldre enn dere, men det kan nå forklare litt hvorfor fyren er som han er.

Lenke til kommentar

Noen liker bare ikke chatting på sms, jeg er en av dem. Jeg bruker sms kun til å avtale å møtes og småe meldinger/notiser, så får man ta samtalene når man ser hvem man snakker med.

Nå skal det sies at jeg sikkert er litt eldre enn dere, men det kan nå forklare litt hvorfor fyren er som han er.

Det var godt å høre. Men som jente, blir jeg veldig usikker av slikt. Får vel bare finne meg i det. Det er jo ikke sånn at han svarer avvisende når jeg sender melding til han, heller tvert i mot, men han sender ikke noe særlig selv. Kun når vi skal finne på noe.. Synes mange gutter at det er kjedelig med hva skjer/hvordan går det-meldinger? Selvom det er en jente man liker?

Lenke til kommentar

studer psykologi i trondheim du så glemmer du han fort ;)

Anonymous poster hash: 30a22...bda

Hehe, hvorfor trheim? Er villig til å flytte samme sted som gutten for å studere hvis han vil det..

Ikke la en gutt styre hvor du skal gå skole

Anonymous poster hash: 30a22...bda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...