Fierro12 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hallois! Jeg sitter på hytten uten nett og kjeder meg utrolig mye. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Om du ikke har nett, hvordan kan du da være her inne på forumet? 2 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Finn deg en å være betatt av, hør på musikk, skaff deg dyr, jobbe, studere, røyke, feste, danse, skrive om den store kjærligheten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Om du ikke har nett, hvordan kan du da være her inne på forumet? Jeg hørte det fantes noe greier på mobilen som man kan bruke for å komme seg på internett. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hallois! Jeg sitter på hytten uten nett og kjeder meg utrolig mye. Noen som har noen tips? Gå ut og tren. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Om du ikke har nett, hvordan kan du da være her inne på forumet? Jeg hørte det fantes noe greier på mobilen som man kan bruke for å komme seg på internett. Mener du 3G? Da har jo fyren nett isåfall.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå