Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sydentur - Svikte mor eller kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere?

Hvis han vil være tøffel hele livet, så kanskje. Mulig dama blir lei av å ha tøffel hele tiden også.

Nei, tåler ikke dama dette, så kan det umulig være et forhold med potensiale for lengre tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og det veit du hvordan?

Well played.

Jeg "vet" det av erfaring. Foreldre tilgir på generell basis veldig mye fra sine barn.

Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere?

Hadde jeg vært kjæresten og kjæresten min hadde valgt meg fremfor å gjøre moren lykkelig i jula så er jeg faktisk ikke sikker på om det hadde blitt så langvarig like vel. Hvilke verdier kjæresten min har er mye mer viktig enn hva som skjer en enkelt jul.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis moren din blir alene i julen uten deg, og må sitte ensom hadde jeg dratt med henne. Selvfølgelig hadde jeg prioritert mor en gang i året foran en kjæreste. Kjæresten har sikkert masse familie og venner å henge med i julen likevel. Tenk om moren din gleder seg til hvert år hun og sønnen kan kose seg på familietur, også ditcher du. Tenk på hvor mye hun har ofret for deg. Hva betyr egentlig 1-14 dager av 365?

• Liker 1
Lenke til kommentar

14 mammadalter

Vs 2 menn

Folket har talt

Anonymous poster hash: 55b53...9a0

Dersom det er "mann" å la være å ta være på sin egen familie i tunge tider til fordel for litt mus i jula, så er det ikke mye håp for det mannlige kjønn. Useriøst innlegg.

TS: Du må selvfølgelig dra med moren din, hun setter nok stor pris på at hun har familie som tar vare på henne når hun har det vondt. Du sier ingenting om at kjæresten din, som i tillegg er helt ny, har problemer eller trenger ekstra omsorg. Da går jeg ut ifra at hun klarer seg helt fint uten deg i en liten periode i juletida. Det gjør ikke moren din. Det er egentlig et veldig lett valg.

Kjærester kommer og går, men moren din er der for deg så lenge hun lever.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du sier ingenting om at kjæresten din, som i tillegg er helt ny, har problemer eller trenger ekstra omsorg. Da går jeg ut ifra at hun klarer seg helt fint uten deg i en liten periode i juletida. Det gjør ikke moren din. Det er egentlig et veldig lett valg.

TS Her. Vi har vært sammen i noen måneder. Dama bor litt langt unna, så vi ser ikke hverandre så ofte, derfor litt kjipt å reise bort i jula, når jeg kunne vært til hun i en uke istedet..

Samtidig har jeg veldig lyst å reise til syden da. Vanskelige greier

Anonymous poster hash: d165a...9e7

Lenke til kommentar

Du sier ingenting om at kjæresten din, som i tillegg er helt ny, har problemer eller trenger ekstra omsorg. Da går jeg ut ifra at hun klarer seg helt fint uten deg i en liten periode i juletida. Det gjør ikke moren din. Det er egentlig et veldig lett valg.

TS Her. Vi har vært sammen i noen måneder. Dama bor litt langt unna, så vi ser ikke hverandre så ofte, derfor litt kjipt å reise bort i jula, når jeg kunne vært til hun i en uke istedet..

Samtidig har jeg veldig lyst å reise til syden da. Vanskelige greier

Anonymous poster hash: d165a...9e7

Du kan jo dra og besøke henne andre tider på året enn akkurat på den tiden når moren din trenger deg som mest. Er kjæresten din et oppegående menneske kommer hun til å forstå og respektere at du tar vare på moren din mens hun har det vondt! Det er ikke verre enn at du drar og møter kjæresten din en uke før eller etter.

Jeg ser for meg at moren din vil få det ekstra tungt dersom hun må være alene i julen, en tid som hun fra før av synes er veldig vanskelig. Personlig hadde jeg ikke hatt samvittighet til å finne på å forlate henne på den måten. Håper du tar det rette valget og drar med moren din!

Endret av Christiαno
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

14 mammadalter

Vs 2 menn

Folket har talt

Anonymous poster hash: 55b53...9a0

Du glemte å telle med en som er midt i puberteten....

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig med det massive flertallet. Selvfølgelig er det kjiipt å droppe dama i jula, men som tidligere nevnt vil jeg foreslå at du tar denne turen med mora di, men kanskje i løpet av turen tar en prat med mor. Jeg tror nok mora di vil sette pris på en heart to heart prat med sønnen sin om framtia og hvordan dere best gjør ting framover. Så kan det også være lurt å tenke litt pro-aktivt, hvilken avgjørelse vil du ANGRE mest på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...