AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har fått meg kjæreste nylig. Hun er kjempesøt og er oppriktig glad i henne, men av diverse grunner så må hun være hjemme i Norge i jula. Min mor derimot, er enslig og får litt traumer av å være i norge i jula, nettopp pga at hun mistet mannen sin i juletida for 3 år siden. Mor har derfor vært veldig grei og betalt sydenferie for meg og henne de to siste juleferiene, noe hun også er innstilt på i år . Kjæresten vil at vi er sammen i jula. Mor vil _veldig_ gjerne til syden. Men da må jeg og mor reise aleine. Jeg føler jeg svikter den ene uansett hva jeg gjør. Har dere noen innspill? /Mann, 25 Anonymous poster hash: d165a...9e7 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvorfor kan hun ikke være med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Svikt mor. Hu vil tilgi deg. Kjæresten er ikke like sikkert. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Dette er definisjonen på et dilemma. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg hean Skrevet 22. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2014 Svikt mor. Hu vil tilgi deg. Kjæresten er ikke like sikkert. Synes det var ett dårlig tips... tilgir ikke kjæresten din den hvis du blir med din mor til syden for at jul i Norge gir henne dårlige minner så er nok ikke det den rette for deg. En slik kjæreste ville jeg heller ikke hatt uansett... 14 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Bli med mor di. Men det er siste gang du blir med henne, hvis ikke dama blir med da. Nå er det lenge til jul, så det kan jo hende det er slutt til den tid - men hvis ikke, så bør dama tåle at du prioriterer din mor pga denne årsaken. Gjør hun ikke det, så er hun ikke noe å samle på heller. Så du kan jo se på det som en liten test. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hadde vært uaktuelt for meg å svikte moren min i et sånt tilfelle. Hadde ikke kjæresten vist forståelse for det passer vi ikke sammen, rett og slett. Man har hele resten av året til å være sammen. 9 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Enig med KarpeSkrotum. Bli med din mor. Er kjæresten noe å samle på, så vil hun respektere din avgjørelse, ja kanskje til og med synes enda bedre om deg for det viser at du tar vare på de du er glad i, og familien. 1 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Superenkelt. Dra med din mor til syden. Din mor trenger deg mer enn din kjæreste i jula. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Din mor trenger deg mer enn din kjæreste i jula.Og det veit du hvordan? Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Svikt mor. Hu vil tilgi deg. Kjæresten er ikke like sikkert. Og det veit du hvordan? 8 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Velg din mor. Er kjæresten noe å spare på så vil det vise seg på oppførselen når du er tilbake fra ferien med moren din. :-) 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Enig med de fleste andre her. Bli med mora di. Hun har ingen andre å reise med, kjæresten din har vel mange andre å feire sammen med. For min del hadde ikke dette vært et dilemma i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Og det veit du hvordan? Jeg vet ikke, men siden TS ikke skrev noe spesielt går jeg utfra at kjæresten er ei helt normal jente i begynnelsen av 20-åra. Samtidig fremhever TS at moren er enslig. Basert på det TS skriver er det altså ingen spesiell grunn utover "ønsker å være sammen med ny kjæreste" som taler for at han bør bli hjemme. 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvis du forklarer saken slik du har forklart den her til kjæresten sier hun nok ikke nei. Sier hun nei fortjener du bedre. Dette høres ut som en situasjon hvor du må ta vare på moren din i en tung tid. Noen grunn til at kjæresten ikke kan være med? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Reis til syden, den støtter ihvertfal jeg, ikke bare er det den moralsk riktige prioriteringen, men det er allerede avtalt, kjøresten kan du jo feire jul med før eller etter jul om du ønsker. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Og det veit du hvordan? Well played. Jeg "vet" det av erfaring. Foreldre tilgir på generell basis veldig mye fra sine barn. Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere? 1 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Well played. Jeg "vet" det av erfaring. Foreldre tilgir på generell basis veldig mye fra sine barn. Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere? Hans mor vil selvsagt tilgi ham, men hva med ens egen selvrespekt? Og om forholdet har en sjanse til å bli livslangt så ryker det ikke selv om mannen står på inngåtte avtaler og tar det modne og voksne valget. Kan ikke krype hver gang kjæresten ber om noe. Damer liker menn med ryggrad. 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Mora di har sikkert ofret masse for deg gjennom tidene.. Nå kan du gjøre noe for ho! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå