PongPing Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Hei! Jeg har tenkt å kjøpe opp et større parti med varer som jeg kan selge videre med stor fortjeneste. Er det noen som vet om noen produkter der du kan få "Veldig mye for pengene? Burde helst ikke koste mer enn 30 kr. Ellers kan det være alle slags produkter... F.eks: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80186688/ Takk for seriøse svar! Endret 22. juli 2014 av Someone Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvordan har du tenkt å få solgt skrapet videre med fortjeneste? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Hvordan har du tenkt å få solgt skrapet videre med fortjeneste? Til familie....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 hvorfor kjøper ikke familien det de trenger på ikea selv:S du kan jo alltids kjøpe oppvaskekoster, glass osv Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ting til 30 kr gir jeg bort til familie og venner... tror ikke det er en så god ide. Det beste jeg kommer på er batterier på Elkjøp, Lefdal og Expert... de koster 40 kr men er av og til på tilbud til litt over tieren. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvordan har du tenkt å få solgt skrapet videre med fortjeneste? Til familie....... Gründer-geni du Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvordan har du tenkt å få solgt skrapet videre med fortjeneste? Til familie....... Hell of a business plan... får bare håpe de ikke får høre om IKEA 1 Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Lykke til med Fil Dasspapir. Kanskje du kan få til en wholesale avtale med IKEA ;D 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Lykke til med Fil Dasspapir. Kanskje du kan få til en wholesale avtale med IKEA ;D ? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Kom igjen! Noen må ha noen tips! Bare noe billig dritt! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Kom igjen! Noen må ha noen tips! Bare noe billig dritt! Tror ikke andre er like kreative som du, ideen din er jo "top grade". Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Hva så? Spør bare om tips, jeg! ...Ikke om ris! Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hva så? Spør bare om tips, jeg! ...Ikke om ris! dx.com er vel "standardsvaret"? Problemet er bare at noen tusen mennesker i Norge allerede har tenkt tanken, noen hundre har prøvd og et par-tre stykker har lyktes å tjene noe som helst på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå