feed Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen andre enn meg som har opplevd at det iblant oppstår OS feil når enn klokker "for mye"? Med det mener jeg at windows (xp/2k) plutselig mangler en eller annen fil. Noe som gjør at windows ikke vil boote. Går det å gjøre noe med det eller har det seg bare slik at systemet "ikke vil mer"? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen andre enn meg som har opplevd at det iblant oppstår OS feil når enn klokker "for mye"? Med det mener jeg at windows (xp/2k) plutselig mangler en eller annen fil. Noe som gjør at windows ikke vil boote. Går det å gjøre noe med det eller har det seg bare slik at systemet "ikke vil mer"? Vanlig feil når du klokker for langt. Klokk ned. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du får korrupt data hvis du klokker for mye. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen andre enn meg som har opplevd at det iblant oppstår OS feil når enn klokker "for mye"? Med det mener jeg at windows (xp/2k) plutselig mangler en eller annen fil. Noe som gjør at windows ikke vil boote. Går det å gjøre noe med det eller har det seg bare slik at systemet "ikke vil mer"? Helt vanlig. Lenke til kommentar
feed Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 merkelig.. har P4 2.4C , klokka den til 2.8-2.9 da jeg fikk den feilmeldingen. Folk klokker normalt denne cpu`en til 3.0-3.2++ uten problemer.. Kjører nå cpu på 2.7 stabilt, men synes det er merkelig at den ikke vil lenger. Er vel kanksje uheldig med den cpuen jeg har fått utlevert.... :-? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg har det problemet at jeg fikk klokket min barton xp2500(166x2 mhz) til 3200(200x2 mhz) når jeg brukte win2k, alt kjørte dønnstabilt (samme gjaldt minne) men nå som jeg bruker Windows XP får jeg ikke klokke i det hele tatt uten at xp enten fryser i oppstarten eller at maskina restarter seg. får også av og til feilmeldinger om at diverse viktige filer mangler. alle disse problemene forsvinner når jeg klokker ned igjen... har prøvd alle mulige innstillinger uten å lykkes, kan boote opp i win98 uten problem.... Noen som please kan gi svar på dette??? er det slik at XP rett og slett ikke takler det??? snufs! Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Windows Sux! Det er ikke riper i xp-cden da? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Windows Sux! Det er ikke riper i xp-cden da? i mitt tilfelle er det snakk om en rykendes fersk cd altså heilt rein for riper. jeg har kommet til den konklusjonene at det kan være kompatibilitetsproblemer med hk'et jeg.... altså at asus snart må legge ut en bios flash jeg har Asus A7N8X-Delux ver 2.0 ka har dere andre som har fått dette problemet ? tror jeg må sende en mail til asus.com jeg Lenke til kommentar
eberland Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 merkelig.. har P4 2.4C , klokka den til 2.8-2.9 da jeg fikk den feilmeldingen. Folk klokker normalt denne cpu`en til 3.0-3.2++ uten problemer.. Kjører nå cpu på 2.7 stabilt, men synes det er merkelig at den ikke vil lenger. Er vel kanksje uheldig med den cpuen jeg har fått utlevert.... :-? Jeg har en "vanlig" P4 2,4GHz og opplever det samme som deg... kommer ikke stabilt lengre enn 2,75-2,8. Får også feilmelding om korrupte .dll filer når jeg blir for ivrig :gretten: Har konkludert med at rammen er for dårlig. Billigste PC3200(kostet bare 1700kr for 512MB for et år siden)ram - stopper på 409MHz. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg har det problemet at jeg fikk klokket min barton xp2500(166x2 mhz) til 3200(200x2 mhz) når jeg brukte win2k, alt kjørte dønnstabilt (samme gjaldt minne) men nå som jeg bruker Windows XP får jeg ikke klokke i det hele tatt uten at xp enten fryser i oppstarten eller at maskina restarter seg. får også av og til feilmeldinger om at diverse viktige filer mangler. alle disse problemene forsvinner når jeg klokker ned igjen... har prøvd alle mulige innstillinger uten å lykkes, kan boote opp i win98 uten problem.... Noen som please kan gi svar på dette??? er det slik at XP rett og slett ikke takler det??? snufs! Har du prøvd med litt høyere VCore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå