Gå til innhold

Samsung Galaxy s2 - minne fult.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et stort problem. Skjermen sier at minne er fult, selv om jeg knapt har apper og bilder, samt at det meste er lagret på SD-kortet. Vet at det har med Dumpstate å gjøre, men ikke hvordan jeg skal få slettet filene.

Dette er tydeligvis en bug, men hvordan skal jeg fikse det? Har prøvd å laste ned "Terminalemulator", men ikke lyktes i prosessen som må utføres. Så dette svaret til noen andre: "No need to restore the phone AT ALL! open the phone dial and type in: *#9900# and another screen will show up. Click on Delete Dumpstate/logcat and scroll down and click on Exit. Give it a minute and your low mem warning will go away. The reason for this low mem is some applications conflict with others or they leave a huge log constantly.". Dette virket som et smart alternativ, men får bare at det er ugyldig MMI-kode når jeg taster inn #9900#. Er det et annet nr jeg skal taste inn for Norge?

Vil helst slippe å sette mobilen tilbake til factory settings, for det samme skjer igjen etter en liten stund. Trenger en løsning på problemet.
Takk for svar! :)

Endret av flixern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet dette akkurat på en SGN (Samsung Galaxy Note).

Gikk til telefon-appen og tastet inn *#9900# (stjerne-firkant-ni-ni-null-null-firkant). Fikk da opp nevnte meny og kunne slette logcat.

Når jeg googler, så får jeg opp samme kode på alle sidene, så den er nok universal (ikke en egen kode for norske modeller).

Hvis du allikevel velger å nullstille, kan jeg heller anbefale å legge inn CM11.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når jeg taster inn #9900# får jeg denne meldingen: "Tilkoblingsproblem eller ugyldig MMI-kode"...

Tast *#9900# det fungerer på min S4. Husk STJERNE først :p

Takk Daniel. Synd jeg ikke så svaret ditt før jeg tok gjenoppretting. Funker med stjerne foran! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...