AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg er i en situasjon der jeg veldig gjerne skulle kunnet fremkalle omgangssyke eller lignende. Målet mitt er ca. 3 ukers sykemelding. Gjentatte overdoser av koffeintabelletter er ett alternativ som jeg vurderer. Som 10-åring ble jeg svært dårlig i én dag etter å ha svelgt 1200 mg koffein i én dose, og jeg er rimelig sikker på at det vil gjøre susen igjen. Matforgiftning er også aktuelt, men sykdommen er vanskeligere å fremkalle og mindre forutsigbar. Har dere noen andre billige triks på lager? Anonymous poster hash: 3db4b...4c6 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Spis litt rå kylling og sats på at du ikke dør av det. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) spis bæsjen din og håp på e.coli. Endret 22. juli 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Hvorfor trenger du ca 3 uker sykemelding? Ofte er grunnen til det godt nok for legen, uten å måtte ha noe fysisk, helt konkret galt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 gå ombord i en båt som har hatt norovirus og slikk på alle dørhåndtakene 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Skal godt gjøres å få tre ukers sykemelding pga. omgangsyke. Ikke at jeg skal oppfordre til noen svindel, men jeg hadde heller faket noe psykisk. Mye lettere det enn å fremkalle fysiske symptomer som tilsier sykemelding i så lang tid. Anonymous poster hash: bbd9b...c1c Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Drikk rødsprit og lampeolje. Da kommer det greit ut i begge ender. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg lurer også på hvorfor han egentlig ønsker å bli syk på denne måten ? Men det finne noe som heter hundepølse, som burde være mulig å få kjøpt i de aller fleste dagligvarebutikker. Dette er selvfølgelig ikke produsert for mennesker, og det er bare nødvendig å spise en bitteliten bit av dette. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Du trenger ikke være fysisk syk. Om du virkelig må være borte 3 uker forklarer du legen hvorfor så skriver legen en sykemelding som faktisk er legitim Om det bare er fordi du er lat, er det teit men om du føler at du ikke vil på jobb fordi du mistrives er det helt legitimt å ønske det. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Du vil ha omgangssyke med 30 varme grader ute? Gratulerer, du må være den som er mest suicidal uten å faktisk vite at du er det. Hopp foran toget, må være mye enklere, raskere og mindre smertefullt, mer jobb for de som skal rydde opp, men hvorfor bry seg. Idiot. Endret 24. juli 2014 av meg0709 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU! 2 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Åja, så du bare ønsker at vi skal gi deg gode grunner til at du skal ha fri på våre skattepenger? SAU! Ja, ikke sant? For en idiot! Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Hva med å gjøre noe som fremkaller eklatante symptomer? Stikk hodet i et bål og hold det der ca. 10-30 sekunder. Da får du brannskader som ikke kan betviles. Pass på å holde pusten, ellers kan dette være farlig. Endret 25. juli 2014 av ærligøs 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Enda en bli-syk-tråd. For n-te gang spør jeg hva som er så mye ærligere og bedre med å fremkalle en sykdom enn å bare fake den. Endret 25. juli 2014 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Spise noe skikkelig gammel og fordervet mat må vel gjøre susen. Legg en pakke kylling på kjøkkenbenken i en uke så spiser du den rå. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 sleik av toalettskåla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Neh, det gir bare en kjapp runde på dass i såfall, ikke noe 3-ukers langvarig noe. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 HER ER EN SERIØS OPPSKRIFT: Spis mye gammel mat Bland dovann m/avføring og urin med saft Bruk dassbørsten som tannbørste Spis din egen dritt Gå på et offentlig toalett for å så slikke fingrene dine Fornøyd nå? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Hvis du vil ha diaré, så tror jeg det skal funke å fylle analen med vann. Da vil det både høres og se ut som diaré og du vil få vondt i både magen og ræva. 1 Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Hvis du vil ha diaré, så tror jeg det skal funke å fylle analen med vann. Da vil det både høres og se ut som diaré og du vil få vondt i både magen og ræva. Hvordan får du fylt ræva med vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå