Amos Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvordan får jeg to rader som ligger over hverandre til å "smelte sammen". Når jeg lager en tabell med to rader får jeg alltid et lite mellomrom mellom radene. Jeg har prøvd med border-width:0; i stylesheet'et, og border="0" i htmlkoden. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 kansje en fordel og si hvilke program du bruker Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg vet ikke helt hva du mener med "smelte sammen", men prøv med cellpadding=0 og cellspacing=0. Da blir det ihvertfall ikke mellomrom. Du trenger ikke si hvilket program du bruker så lenge du gir oss koden eller forklarer "smelte sammen" bedre. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du trenger ikke si hvilket program du bruker så lenge du gir oss koden eller forklarer "smelte sammen" bedre. Jeppjepp, jeg mente hvilke sammenheng det var med, om det var i eks: Word,excel.hjemmeside,programmering Lenke til kommentar
Amos Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg vet ikke helt hva du mener med "smelte sammen", men prøv med cellpadding=0 og cellspacing=0. Da blir det ihvertfall ikke mellomrom. Du trenger ikke si hvilket program du bruker så lenge du gir oss koden eller forklarer "smelte sammen" bedre. Ja, det var cellspacing="0" jeg trengte. Kan jeg bruke legge inn cellspacing:0; i stylesheet'et eller er det andre betegnelser som brukes der? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 I stilark kan du bruke border-collapse: collapse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå