Dingy Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 problemet mitt er som følger: Outlook express lar meg ikke lese vedlegg jeg har instalert Norton Antivirus 2002. Er det denne som blokkerer vedleggene mine? Hvordan kan jeg ev. få slått den av så jeg får lest de allerede nedlastede vedlegg`ene? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har samme problemet selv! Hvis jeg overfører mailen min til MS. Outlook kan jeg åpne tilegg i mailen min! Det virker som det er Norton som blokkerer til meg også! Dumt at det er sånn, men det finnes sikkert en løsning på problemet vil jeg tro... Noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg bruker outlook express og norton 2002 i lag uten problemer da. Sjekk instillingene på norton, evt prøv å deaktivere det og prøv da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er en liten setting i "options" ("security"-fanen, skulle jeg tro), hvor det står haket av "ikke la meg åpne vedlegg". Har gått over til Outlook, så det er en stund siden sist jeg var inne i den menyen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå