Kevin16 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg kjøpe min pc for ca 2 måneder siden og den hadde windows 8.1 på den, og jeg trengte ikke å aktivere den. For ca 5 dager siden kom jeg hjem fra en 2 ukers ferie og når jeg skrudde på pcen sto det at jeg måtte aktivere windows, men jeg kan ikke.Det kommer oppFeilkode: 0x8007232BFeilbeskrivelse: DNS-navnet finnes ikkeJeg har prøvd å åpne Ledetekst og skrevet inn følgende kommando : Slmgr ipk - XXXXX-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxx Men det funket ikke.Jeg prøvde å laste ned KeyFinder, for å finne produkt nøkkelen, etter jeg fant den og skrev den inn sto det denne nøkkelen funker ikke, kontroller den og prøv på nytt.Kan noen hjelpe meg?Takk på forhånd! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 kanskje dette? http://www.urtech.ca/2012/08/solved-windows-cant-be-activated-right-now-windows-8/ google er din venn. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Så lenge du har en gyldig produktnøkkel/lisens, så skal du få hjelp via aktiveringstelefonen. Det skal komme opp et tlfnr. på samme side som feilmeldingen står. Testet akkurat tlfnr. 800 566 15, som er til Windows produktaktivering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå