V. Haugen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Dette er dagens 1-minutts videosnutt som du bare må se.Lar du deg lure av dette korttrikset? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 En annen versjon av dette korttrikset blir vist i filmen "Now You See Me". Jeg ble nok ikke lurt, nei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg skjønte ikke greia, han hadde ikke rett for min del ihvertfall? Var liksom opplegget at folk skulle velge kortet som var sist og vist lengst? Var jo ikke så mange kort man rakk å se, 8-10 stk maks kanskje? AtW Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Det siste kortet han blar gjennom Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg skjønte ikke greia, han hadde ikke rett for min del ihvertfall? Var liksom opplegget at folk skulle velge kortet som var sist og vist lengst?¨ Vet ikke om det ble vist noe lengre, men ja, var nok at det var sist som var "trikset" Hva er det å skjønne? Folk flest vil velge spar ti. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg skjønte ikke greia, han hadde ikke rett for min del ihvertfall? Var liksom opplegget at folk skulle velge kortet som var sist og vist lengst?¨ Vet ikke om det ble vist noe lengre, men ja, var nok at det var sist som var "trikset" Hva er det å skjønne? Folk flest vil velge spar ti. Jeg trodde kanskje trikset var hakket mindre idiotisk.... AtW Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 "But not this one" sier han og peker på ruter 4 som ligger synlig nederst, så zoomer de inn og nederste kortet er plutselig ruter 8. Satt meg helt ut, valgte kløver dame... Lenke til kommentar
Milkzy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Venn av meg har gort samme trikset. Det ligger to 10'ere i bunken, siden du ser det to ganger er det lettere og velge det du husker best Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Fungerte ikke på meg, første jge så var "ikke ruter 4", så når han begynte stod ruter 8 fremst. så jeg tenkte på det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 gikk ikke på den... Lenke til kommentar
BlueCoder Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hmm, skuffende, jeg merket meg hjerter dame Lenke til kommentar
VikingEgil Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg så først filmen uten lyd, siden jeg satt på jobben og ikke visste at lyd var nødvendig. Merket at sparkongen var den siste kortet han gjettet på, men det var også det første kortet han viste frem i videoen før han startet selve trikset. Kanskje planen var å plante dette kortet i hodet på folk? Lenke til kommentar
VikingEgil Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg så først filmen uten lyd, siden jeg satt på jobben og ikke visste at lyd var nødvendig. Merket at sparkongen var den siste kortet han gjettet på, men det var også det første kortet han viste frem i videoen før han startet selve trikset. Kanskje planen var å plante dette kortet i hodet på folk? Glem det, så først nå spar tieren han hadde på ryggen Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tok kløver 7, det var ikke riktig mister. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det handler om å plante ubeviste ideer i hodet på den som ser. Helt i begynnelsen holder han en spardame i hånden. Når han blåser på denne blir det til hjerter 10. Allerede her begynner hjernen vår helt ubevist å velge et kort. Dette skal han senere bruke til å forsterke trikset med. Når han blar igjennom kortene er spar 10 det siste man ser. Han blar igjennom kortene så fort at man må bare velge et og kombinasjonen av spar, 10 og spar 10 gjør tilsynelatende gjør et tilfeldig valgt kort som er spar 10. Trikset her er å få folk til å fokusere når han flipper kortene. Jeg tipper at mange av de som ikke valgte spar 10 ikke gadd å fokusere på kortstokken når han flippet igjennom den. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det handler om å plante ubeviste ideer i hodet på den som ser. Helt i begynnelsen holder han en spardame i hånden. Når han blåser på denne blir det til hjerter 10. Allerede her begynner hjernen vår helt ubevist å velge et kort. Dette skal han senere bruke til å forsterke trikset med. Når han blar igjennom kortene er spar 10 det siste man ser. Han blar igjennom kortene så fort at man må bare velge et og kombinasjonen av spar, 10 og spar 10 gjør tilsynelatende gjør et tilfeldig valgt kort som er spar 10. Trikset her er å få folk til å fokusere når han flipper kortene. Jeg tipper at mange av de som ikke valgte spar 10 ikke gadd å fokusere på kortstokken når han flippet igjennom den. Du tipper feil for min del ihvertfall, jeg fokuserte sterkt på stokken, fordi det er mange kort som kjøres forbi fort. AtW Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det handler om å plante ubeviste ideer i hodet på den som ser. Helt i begynnelsen holder han en spardame i hånden. Når han blåser på denne blir det til hjerter 10. Allerede her begynner hjernen vår helt ubevist å velge et kort. Dette skal han senere bruke til å forsterke trikset med. Når han blar igjennom kortene er spar 10 det siste man ser. Han blar igjennom kortene så fort at man må bare velge et og kombinasjonen av spar, 10 og spar 10 gjør tilsynelatende gjør et tilfeldig valgt kort som er spar 10. Trikset her er å få folk til å fokusere når han flipper kortene. Jeg tipper at mange av de som ikke valgte spar 10 ikke gadd å fokusere på kortstokken når han flippet igjennom den. Du tipper feil for min del ihvertfall, jeg fokuserte sterkt på stokken, fordi det er mange kort som kjøres forbi fort. AtW Men valgte du et kort du så eller valgte du bare et kort du vet er i stokken? En av reglene var at du skulle velge et kort du så. Den pliktoppfyllende tilskuer vil da mest sannsynlig velge et kort de faktisk så. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det handler om å plante ubeviste ideer i hodet på den som ser. Helt i begynnelsen holder han en spardame i hånden. Når han blåser på denne blir det til hjerter 10. Allerede her begynner hjernen vår helt ubevist å velge et kort. Dette skal han senere bruke til å forsterke trikset med. Når han blar igjennom kortene er spar 10 det siste man ser. Han blar igjennom kortene så fort at man må bare velge et og kombinasjonen av spar, 10 og spar 10 gjør tilsynelatende gjør et tilfeldig valgt kort som er spar 10. Trikset her er å få folk til å fokusere når han flipper kortene. Jeg tipper at mange av de som ikke valgte spar 10 ikke gadd å fokusere på kortstokken når han flippet igjennom den. Du tipper feil for min del ihvertfall, jeg fokuserte sterkt på stokken, fordi det er mange kort som kjøres forbi fort. AtW Men valgte du et kort du så eller valgte du bare et kort du vet er i stokken? En av reglene var at du skulle velge et kort du så. Den pliktoppfyllende tilskuer vil da mest sannsynlig velge et kort de faktisk så. Selvfølgelig valgte jeg ett kort jeg så, ellers måtte jeg ikke fokusert på stokken i det hele tatt. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg