aklla Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Får ikke mobildata til å fungere i det hele tatt på min S5. Har lastet ned og installert innstillinger fra Telenor 2 ganger, men fungerer ikke. Har så klart slått på mobildata, men hjelper ikke. Restartet mobilen også. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ser en del S5 sliter med forrige generasjon simkort, Prøv et nytt 4g micro-sim, og ting bør bli bra. Om så er problemet, så slipper du å betale for nytt sim. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 fant feilen, var telenor som har sendt mangelfullt oppsett. Det manglet gateway og port på oppsettet jeg fikk av de. Satt det til 10.10.10.10 og port: 9201/8080 (begge skal funke), da kom H opp i hjørnet og mobildata fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå