John Rambo Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hei jeg har en kretskort til en bil. to releer som skal loddes ut og nye skal loddes inn igjen på samme plass. Er det noen som har peiling på lodding? å kunne gjort for mot betaling? Se bilde under. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvor i verden holder du til? Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Holder til i Oslo. Slik skal det gjøres. jeg har aldri gjort dette før så er redd for å fucke det opp. Endret 22. juli 2014 av John Rambo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Så lenge du har gode verktøy så er ikke dette spesielt vanskelig. Bare å følge videoen du linket. Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Så lenge du har gode verktøy så er ikke dette spesielt vanskelig. Bare å følge videoen du linket. Jeg har ingen utstyr. Er du flink på det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Skulle gjerne tilbudt meg å gjøre det men har ikke ustyr for å lodde av komponenter med så tykke spor. Krever mere varme en mitt loddeutstyr klarer å levere. Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Er utstyr fra Clas ohlson for eksempel god nok til å utføre dette? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Så lenge det klarer å levere nok effekt slik at det blir varmt nok. Loddebolten jeg har er på 40watt, så du må ha mere en det i det minste. Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Er det noen som driver med lodding osv? firma? butik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå