Mr D Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva slags lukt er det snakk om? Det er alltid litt "godlukt" når ny elektronikk blir varm første gang(-ene). Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Skjermkortet blir jo varmt, men kjører intensive ting på det... underklokker om det kommer over 79. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Hva slags lukt er det snakk om? Det er alltid litt "godlukt" når ny elektronikk blir varm første gang(-ene). Syns ikke det lukter godt, akkurat, men det er ikke svidd heller... er noe merkelig. Men det er ganske svak lukt, altså... som kommer og går litt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hva slags lukt er det snakk om? Det er alltid litt "godlukt" når ny elektronikk blir varm første gang(-ene). Syns ikke det lukter godt, akkurat, men det er ikke svidd heller... er noe merkelig. Men det er ganske svak lukt, altså... som kommer og går litt. Varm ny elektronikk lukter vel ikke direkte godt, det var derfor jeg skrev "godlukt". Men lukten av ny elektronikk gir meg positve vibber og derfor kaller jeg det "godlukt"... Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ser ikke noe særlig unormalt, hovedkortet virker da i overkant høyt(du kan evt. google temperatur på din modell) for meg, ellers mistenker jeg også at skjermkortet ditt oser av at den er ny, det er min beste gjetning så langt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Hvilket kabinett er det snakk om? Jeg har sett mange typer kabinetter opp gjennom årene, men jeg tror ikke jeg har sett et kabinett hvor PSU er montert i fronten av kabinettet og i tillegg under hard diskene. Endret 22. juli 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-a05fn/ Det lukter ikke noe lenger. Selv om jeg har kjørt på med folding. Kan være fordi jeg lufter mer, da. Men tror det er borte, jah. Ang. det kabinettet, så er det mulig å montere en 140mm på toppen. Det skal jeg tenke på! Endret 22. juli 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå