Kurt Lekanger Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Sjekk hva som er nytt i de nyeste betaversjonene.Apple oppdaterer iOS, OS X og iTunes Lenke til kommentar
kunsimon Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg er veldig glad jeg er Android-bruker akkurat nå, dette var kjedelig. Gleder meg ti Android L 4 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Xcode er fortsatt fryktelig bugga. Eneste grunn til å prøve ut Xcode 6 må være Swift, som forsåvidt er morsomt, men er det noen Objective-C utviklere der ute som vurderer å oppgradere vil jeg fraråde det, hvertfall for Xcode. Yosemite Beta 4 er relativt stabil. Bare noen få crashes, så om dere er ivrige etter å prøve så er det bare å fyre på Endret 22. juli 2014 av nightzirch Lenke til kommentar
jmykle Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Brukte Yosemite Beta 3, men var ekstremt med hakking under airplay til appletv. Så gikk tilbake til Mavericks. Noen som vet om airplay-hakkingen er fikset i beta 4? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Kan jeg slette alle de appene jeg ikke ønsker å bruke? F.eks. aksjer, passbook og aviskiosk. Om ikke, blir iOS8 ett stort gjesp. Begynner å bli lei alle de påtvungene appene som må flyter rundt på skjermen og tar plass. Jeg vil ha de vekk!! Endret 22. juli 2014 av Abnorm Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Kan jeg slette alle de appene jeg ikke ønsker å bruke? F.eks. aksjer, passbook og aviskiosk. Om ikke, blir iOS8 ett stort gjesp. Begynner å bli lei alle de påtvungene appene som må flyter rundt på skjermen og tar plass. Jeg vil ha de vekk!! Apple? Mulighet til å gjøre som du vil? Hahahahhahahahhaahahhaahahhahah! 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Tja hvor mye dritt følger ikke med Android for tiden. Ikke bare fra Google (selv om de å setter ved nok) men også fra de forskjellige produsentene. 1 Lenke til kommentar
Zeida Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tja hvor mye dritt følger ikke med Android for tiden. Ikke bare fra Google (selv om de å setter ved nok) men også fra de forskjellige produsentene. Mja, følger med 4 apper jeg ikke bruker i Android (skikkelig Anderoid, ikke Touchwizskrapet til Samsung, det har ingenting med Android å gjøre), disse kan jeg ganske enkelt holde inne på og dra dem til "Info". I info får jeg mulighet til: Force stop, uninstall updates, show notifications on/off og en del andre minne/cache clears. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tja hvor mye dritt følger ikke med Android for tiden. Ikke bare fra Google (selv om de å setter ved nok) men også fra de forskjellige produsentene.Mja, følger med 4 apper jeg ikke bruker i Android (skikkelig Anderoid, ikke Touchwizskrapet til Samsung, det har ingenting med Android å gjøre), disse kan jeg ganske enkelt holde inne på og dra dem til "Info". I info får jeg mulighet til: Force stop, uninstall updates, show notifications on/off og en del andre minne/cache clears. Men din Nexus er jo utypisk for Android slik de fleste opplever det, der telefonprodusentene legger inn masser av bloatware, som brukerne ofte sliter med å fjerne. http://blogs.which.co.uk/technology/phones-3/phone-storage-compared-samsung-s4-still-in-last-place/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg